Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Rekommenderar ingen att satsa på nånting men visst är fonder och aktier en bra grej som långsiktigt sparande för pensionen tex som jag gör.

Pengar på banken som nån sa är en ren förlustaffär då de tappar i värde varje år så den personen ska man kanske inte ta på allvar heller hehe.

Sen att jag lyckades i en som jag ägt i många år var ju bara kul,trejdar inte i aktier el andra värdepapper. Gör man det går man torsk oftast till slut.

Ledsen att en del blev upprörda, ha en fortsatt trevlig helg!

Ska väl tillägga att jag spelar för 24kr i veckan på stryktipset för nöjets skull.
Om du menar det jag skrev om pengarna på bankkonto så var jag ironisk ;)

Ahhh, läste inte helt haha! Sorry, my bad!
Hehehe... bra att vi redde ut det :)

Förresten så hade Börshajen ett event i våras och en del av föreläsningarna var verkligen intressanta. De som föreläste var människor med stenkoll på pengar och vad de la sina kronor och ören på.
Det var inspirerande att lyssna! Själv har jag inga pengar som jag har råd att förlora och kommer antagligen aldrig ha så jag nöjer mig med fonder. Ligger på +54 kr men har börjat för ca 3 månader sen! :D Målet är att inte ta ut som jag alltid tidigare gjort, då är det inget vits att ha pengarna i fonder.
Ha en trevlig kväll du med :)

Har noterat att vissa har en förmåga att vara kludda till det för sig. Tex att maila in ett överklagande 3 minuter för sent, och sedan behöva slita en massa för att reda ut den delen innan ens själva överklagade beslutet kan prövas i sak, eller, mer troligt, inte prövas i sak alls...

Som vanligt är svaret kanske. Brukar avvakta en del köp till BF för att se om produkten reas då. Dvs sådant jag ändå skulle köpt. Förra året köpte jag inget alls men förrförra året tvättmaskin 3000 kr billigare och för tre år sen blev det dammsugare och strykjärn och en besparing på en tusenlapp.

Låter som värsta hemmafrun inser jag ;) Men är ju just sådant jag brukar vänta med och sånt som går vänta med.

Men jag håller koll på priset från början på november.

Anmälde mig som intresserad att vara nämndeman för någon månad sedan, redan börjat röra på sig. Lite spännande

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp