Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Vilka poddar om ekonomi finns det som är bra?

Började lyssna på Rika tillsammans men det gav inget, dels så står jag inte ut med hans dialekt, dels så var det väldigt mkt tom prat och nej så mkt tid har jag inte.
Sen lyssnade jag på Utanför Ekorrhjulet, det positiva var att varje avsnitt är ca 3 min lång, perfekt. Minus är att det gav inte heller så mkt substans.
Så poddar är nog inte min grej!

Avanzapodden, Rikatillsammans, Ekonomi på riktigt
Kan ge dem en chans, tack för tipset! Men Rika tillsammans vad för tråkigt! Lyssnade på avsnittet om kreditkort, finns så klart ngt bra men orkar inte lyssna i 1 timme.

Lärdom: om man får "chansen" att prata kfms verksamhet för en gymnasieklass. Säg då nej.

Lärdom: om man får "chansen" att prata kfms verksamhet för en gymnasieklass. Säg då nej.
Man borde ha ekonomi som ämne i skolan tidigt ... för tror det hade räddat många faktiskt , har man som jag fick jobb direkt efter gymnasiet och en rätt så bra lön då öppnades många dörrar och många kan låna och skaffa krediter hur dom vill då .

Okej varför?
Är det inte bra om dom får kunskap om det ni gör och hur man ska undvika o hamna hos er;) Lite tips o råd på vägen in i vuxenlivet ;)

För den klassen hade utökats till halva årskullen. I aulan. Därför.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp