Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Så jäkla stolt över mig själv att jag inte hört av mig till en man jag träffat som inte hört av sig till mig på över en vecka. Är så trött så att behöva "jaga" jag känner mig för gammal för det ( eller ja gammal och gammal är fortfarande under 30 men allt är relativt) :S Idag har jag jobbat, tränat och käkat gott och nyttigt och druckit ETT glas vin. Impulsen när jag mådde dåligt är att klunka i sig i hela flaskan vilket jag inte gjort på ett tag i alla fall. Nä allt rullar inte på men det går framåt!

Så jäkla stolt över mig själv att jag inte hört av mig till en man jag träffat som inte hört av sig till mig på över en vecka. Är så trött så att behöva "jaga" jag känner mig för gammal för det ( eller ja gammal och gammal är fortfarande under 30 men allt är relativt) :S Idag har jag jobbat, tränat och käkat gott och nyttigt och druckit ETT glas vin. Impulsen när jag mådde dåligt är att klunka i sig i hela flaskan vilket jag inte gjort på ett tag i alla fall. Nä allt rullar inte på men det går framåt!

Tycker allt du är värd två glas ikväll :)

Beundrar din karaktär att stå emot att inte höra av dig, jag är dålig på sånt....

Beundrar din karaktär att stå emot att inte höra av dig, jag är dålig på sånt....

Jag har låtit folk köra med mig för mycket förut. Man måste inse att man är värd bättre än folk som inte hör av sig och att personen antagligen inte var så intresserad till att börja med. Man var helt enkelt för bra för den personen :)

Edit: Känner absolut inte såhär varje dag. Tidigare idag var jag jätte ledsen för att han inte frågade vad jag skulle hitta på i helgen och om vi kunde ses. Men känns mindre tungt nu.

Det stämmer faktiskt :)
I många andra länder där folk inte har det lika gott ställt som i Sverige är man otroligt duktig på att göra god mat med billiga råvaror.
Makaroner och falukorv då jag kom hem lite senare än tänkt då min kollega drog på oss lite extrajobb genom att sätta tjänstebilen riktigt fast i en lerpöl...
Då skulle kollegan bjudit på middag på närmaste restaurangen ju!!

Senast ändrad:
I många andra länder där folk inte har det lika gott ställt som i Sverige är man ot

Då skulle kollegan bjudit på middag på närmaste restaurangen ju!!

Lasseman jobbar på KFM. Där bjuds det inte på nåt.

Lasseman jobbar på KFM. Där bjuds det inte på nåt.

Nä, arbetsgivaren lär inte bjuda på något för att min kollega kört fast. Något hinder för kollegan att köpa middag finns det nog inte, förutom att kollegan nog inte ville det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp