Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Vad blir det för middag ikväll gott folk?? Jag hade tänkt lax med ris men sambon hade tagit laxen och gjort den igår när jag extrajobbade på kvällen. Så ikväll blir det spaghetti Napolitana med parmesan... då vet jag att dottern kommer äta.

Vad blir det för middag ikväll gott folk?? Jag hade tänkt lax med ris men sambon hade tagit laxen och gjort den igår när jag extrajobbade på kvällen. Så ikväll blir det spaghetti Napolitana med parmesan... då vet jag att dottern kommer äta.

Har du råd med sånt? Allvarligt... Här har jag gått runt och trott att du kämpar med ekonomin... Själv får jag i mig en somalisk soppa gjord på vatten och oregano. :)

Hoppas det smakar gott och trevlig helg önskar jag dig och alla andra på forumet!

Har du råd med sånt? Allvarligt... Här har jag gått runt och trott att du kämpar med ekonomin... Själv får jag i mig en somalisk soppa gjord på vatten och oregano. :)

Hoppas det smakar gott och trevlig helg önskar jag dig och alla andra på forumet!
Nog kämpar jag allt jag kan! Äter bara nudlar till lunch mån-fre, kostar 6.90 st. Det har jag råd med än så länge.
Laxen var fryst för 69.90 på Willys. Bodde jag själv hade jag kunnat leva på nudlar och soppa!

Kolla om du inte har några ärtor i frysen och släng i soppan, och du kanske har en ledsen morot i kylen ;) :):)

Och ngt jag fortf har råd med det är att köpa gott kaffe, Zoega är favoriten men det är dyrt. Men har inte köpt kaffe till ordinarie pris på säkert 2 år då jag "hamstrar" 3 paket åt gången när det är erbjudande i butikerna. Älskar kaffe och nu blev det precis kaffedags för mig :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp