- Meddelanden
- 4 414
- Mottagna reaktioner
- 2 231
- Poäng
- 1 517
Ja det gör den faktiskt inte tänkt på det förutHallå varför ser loggan för billån forumsdelen ut som en stringrumpa?

Ja det gör den faktiskt inte tänkt på det förutHallå varför ser loggan för billån forumsdelen ut som en stringrumpa?

Jag tror det ska föreställa en ratt![]()
Jag tror det ska föreställa en ratt![]()
Hahah skulle vara intressant att veta om nån verkligen gjort det...En bil i profil är bättre tror jag så man inte av misstag klickar på rumpan hela tiden och kommer till en tråkig bildel av forumet.

Man ser det man vill se....Hallå varför ser loggan för billån forumsdelen ut som en stringrumpa?

HahaMan ser det man vill se....![]()
men den såg faktiskt ut så 

Vad blir det för middag ikväll gott folk?? Jag hade tänkt lax med ris men sambon hade tagit laxen och gjort den igår när jag extrajobbade på kvällen. Så ikväll blir det spaghetti Napolitana med parmesan... då vet jag att dottern kommer äta.
Nog kämpar jag allt jag kan! Äter bara nudlar till lunch mån-fre, kostar 6.90 st. Det har jag råd med än så länge.Har du råd med sånt? Allvarligt... Här har jag gått runt och trott att du kämpar med ekonomin... Själv får jag i mig en somalisk soppa gjord på vatten och oregano.
Hoppas det smakar gott och trevlig helg önskar jag dig och alla andra på forumet!

.
Hoppas det smakar gott och trevlig helg önskar jag dig och alla andra på forumet!