Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Vet men blev nyfiken vad det var för skit!
Det var nån konstig text men sen fattade jag när det nakna tjejen kom upp eller tjej o tjej ett underliv Hua

Hoppas du slapp virus på telefon/dator.

Vet inte om man får tipsa men på stödlinjens hemsida kan man delta i en undersökning/svara på frågor om sitt spelande om man spelat senaste 12 månaderna plus lite om sin personlighet och liv och få 2 biobiljetter.
Kanske kan säljas för er som behöver pengar, många säljer biobiljetter på tradera, inte fy skam att få in nästan 200 kronor.

Hallå vad gör alla? Semester? Själv ska man åka till stranden idag. :cool:

Efter mina 10 dagar utomlands har det blivit jobb varje dag vissa dagar 2 pass. Taggar inför Malmöfestivalen denna vecka :D Stranden låter ju inte helt fel!

Usch & fy för Malmö festivalen... ;) Jag jobbar mitt i denna smet och det är ju absolut hopplöst att ta sig till & från jobbet med bilen under denna period...

För övrigt är festivalen dock helt OK. Speciellt all festival mat... yummie :)

Malmöfestivalen törs man inte till.

Konstaterade nu på morgonkvisten att man nog aldrig är så snabb upp ur sängen på morgonen som när ett barn sover på en och blöjan sitter lite snett och barnet beslutar att kissa..

Hur långt tid tar det för modsen på Fattiga Riddare att godkänna ens konto, är ju på min femte dag nu för fan. Vad är meningen med att modsen ska bevilja medlemskapet manuellt i år 2019? Helt bakvänt

Är det någon aktivitet på det forumet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp