- Meddelanden
- 2 762
- Mottagna reaktioner
- 1 794
- Poäng
- 1 277
Jag också, hur mycket reklam som helst helt plötsligt... :-//Får upp froda företagslån hela tiden täcker en stor del. Aldrig sökt på dom
Jag också, hur mycket reklam som helst helt plötsligt... :-//Får upp froda företagslån hela tiden täcker en stor del. Aldrig sökt på dom
Jag också, hur mycket reklam som helst helt plötsligt... :-//
Ska man gå på annonserna bör jag byta ut bilen, byta ut partnern, köpa mattor, installera bergvärme, köpa en flytväst och låna massor med pengar![]()
Tack nu är jag bara "påstådd" alternativt påstådd tjänsteman bara som sitter och googlar efter avslutad skuldsanering...![]()
Precis...och det är sjukt mycket ”rosa” på forumet nu. Allt ser väldigt konstigt ut på sidan nu...
Så bra skrivet❤️❤️ Du är toppen har funderat i samma banor.Du kan raljera över vad folk skriver, för min del känner jag att din närvaro på forumet och dessutom i egenskap av moderator är osund. Det är inte konstigt att människor undrar varför du hänger på detta forum.
Jag har själv ställt frågan till dig om du är här som representant för Kronofogden eller som privatperson. En fråga som du valde att inte besvara (givetvis har du det valet). Jag undrar också hur Kronofogdens policy kring att ”representera” myndigheten i sådana här sammanhang ser ut. Jag har inte noterat men förväntar mig att du inte modererar forumet under arbetstid då en del av mina och övriga medborgares skattepengar finansierar din verksamhet. Eftersom man ska göra rätt för sig i alla sammanhang (inte minst vi som är/har varit skuldsatta) så förväntar jag också mig det av en medarbetare i statlig tjänst.
Efter många års studier av beteendevetenskap är jag ytterst nyfiken på vilket behov hos dig som uppfylls genom din tongivande närvaro på här på detta forumet.
Du kan raljera över vad folk skriver, för min del känner jag att din närvaro på forumet och dessutom i egenskap av moderator är osund. Det är inte konstigt att människor undrar varför du hänger på detta forum.
Jag har själv ställt frågan till dig om du är här som representant för Kronofogden eller som privatperson. En fråga som du valde att inte besvara (givetvis har du det valet). Jag undrar också hur Kronofogdens policy kring att ”representera” myndigheten i sådana här sammanhang ser ut. Jag har inte noterat men förväntar mig att du inte modererar forumet under arbetstid då en del av mina och övriga medborgares skattepengar finansierar din verksamhet. Eftersom man ska göra rätt för sig i alla sammanhang (inte minst vi som är/har varit skuldsatta) så förväntar jag också mig det av en medarbetare i statlig tjänst.
Efter många års studier av beteendevetenskap är jag ytterst nyfiken på vilket behov hos dig som uppfylls genom din tongivande närvaro på här på detta forumet.