Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Terry - jag vet inte vad priserna ligger på därnere men här får man inte ens en helg på pensionat för en katt för det priset tyvärr. Har du ingen vän eller släkting som mot ersättning kan tänka sig att passa?

Finns förmedlingar där privatpersoner passar djur per dygn, ibland för mindre än 300 kr. Kolla Dogbuddy

Har en hund som hade behövts passats en helg i juli en helg i augusti. Jag bryr mig inte nämnvärt om kostnaden.
Någon som kan bra hundhotell eller dagmatte eller något i Malmö?
Skiter i kostnaden så kan tänka mig pröjsa 1000-1500 totalt kanske. Måste verkligen ha passning eftersom jag ska iväg.
Någon som har tips?
@Kimsan72

Kolla grannar.se alternativt blocket. När exakt gället det?!

Hittat ny pod jag missat tidigare, och den verkar slutar göra nya avsnitt.. rättegångspoden. Hittade nåt avsnitt där man pratade skuldsanering på ett hörn tex

Hittat ny pod jag missat tidigare, och den verkar slutar göra nya avsnitt.. rättegångspoden. Hittade nåt avsnitt där man pratade skuldsanering på ett hörn tex

Nej,
Det kommer ett avsnitt varje månad. Ofta i slutet av månaden.

Mina favoriter utan tvekan :

*Kidnappningen av Uppsalastudenten. Första han gav ut. Magnifikt.
*Yxmordet på Greger (handlar nästan bara om ekonomi,kreditkort,skulder)
*Tortyrmordet i Ljungby.

Inte på spotify dock
Den jag hörde var fan och hans morsa, riktigt våldsamma bedrägerier.. dom hade till och med bedragit med motivering att det behövde betalas till kfm för att få skuldsanering..

Podme premium för att få nya avsnitt varje månad av rättegångspodden. Kommer snart en gratis säsong.
"Det godhjärtade börsgeniet" är också en märklig historia med grovt bedrägeri.

Podme premium för att få nya avsnitt varje månad av rättegångspodden. Kommer snart en gratis säsong.
Vilket mysigt nickname du har brittportmonä❤️

Har flera säsonger att tröska igenom, sen kanske premiumdags. Är på väg till en bekants stuga långt uppöver landet, om det finns mottagning där kan det nog bli några avkopplande timmar i en hammock

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp