Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Finns dom kvar?

Du har rätt. Hemsidan finns kvar, men man länkas till Viaconto.

På Flexlimits hemsida, under vanliga frågor står:

”Nej, vi använder inte uppgifter från UC (Upplysningscentralen) då vi gör kreditprövningen. Vi har samarbete med CreditSafe AB och all kreditupplysningsinformation fås från dem. Observera att vi gör en kreditupplysning på alla som ansöker om kredit hos oss.”

Har ni fått svar från KFM att de mailledes inte kan lämna info om ens ärenden? Fick senast två veckor sen svar men nu att de inte kan ”längre”? Jag har ringt och det har varit omöjligt att komma fram. Kan inte heller sitta i kö halva arbetstiden.

Hade varit himla smidigt med e-tjänster då för att kolla status på förelägganden.

Asså... skuldsanering och ett ”måndags exemplar” till vovve går inte riktigt ihop erfar jag... ;)
I söndags kväll fick jag ännu en gång köra bort till Evidensia med en magsjuk liten vovve... Två timmars vård landade på den horribla summan om 10.124kr.

Tur man har en ”bra” försäkring där jag ”enkom” fick betala 3000kr - resten tog försäkrings bolaget... thank god !!! :rolleyes:

Asså... skuldsanering och ett ”måndags exemplar” till vovve går inte riktigt ihop erfar jag... ;)
I söndags kväll fick jag ännu en gång köra bort till Evidensia med en magsjuk liten vovve... Två timmars vård landade på den horribla summan om 10.124kr.

Tur man har en ”bra” försäkring där jag ”enkom” fick betala 3000kr - resten tog försäkrings bolaget... thank god !!! :rolleyes:
Tur man har tåliga hundar! Hade kunnat bli dyrt annars. Hade nog 16 st när det var som mest. Nu ”bara” 6st. Fast då är det bara 2 som är bara mina.

Har en hund som hade behövts passats en helg i juli en helg i augusti. Jag bryr mig inte nämnvärt om kostnaden.
Någon som kan bra hundhotell eller dagmatte eller något i Malmö?
Skiter i kostnaden så kan tänka mig pröjsa 1000-1500 totalt kanske. Måste verkligen ha passning eftersom jag ska iväg.
Någon som har tips?
@Kimsan72

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp