Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Denna ständiga kampen...

Nu har jag i princip inte en släkting i hela Sverige men ni andra här på forumet som är svenskar. Har ni inte något arv att sätta förhoppning till oavsett hur hemskt och grymt det låter? Tänker mig om man har äldre syskon eller föräldrar som är födda och arbetat i Sverige då finns det ganska ofta hus och bilar i dessa familjer/släkter som brukar gå i arv...

Denna ständiga kampen...

Nu har jag i princip inte en släkting i hela Sverige men ni andra här på forumet som är svenskar. Har ni inte något arv att sätta förhoppning till oavsett hur hemskt och grymt det låter? Tänker mig om man har äldre syskon eller föräldrar som är födda och arbetat i Sverige då finns det ganska ofta hus och bilar i dessa familjer/släkter som brukar gå i arv...

Jo vi har... en av oss med föräldrar som sålt hus som är äldre som ger mindre summor vid jul, födelsedagar och lite titt som tätt 5-100 000 randomly när andan faller på för att deras barn är mitt i livet och anses behöva det mer nu än en större summa på ålderns höst. Tycker det är jättesnällt och det kommer hjälpa för sparanden och oförutsett. Kanske trillar in 20-70 000 ett vanligt år, beror på viljan och man vill inte vara oförskämd och fråga.

Ett lån är otänkbart för er då så att ni kan sanera dessa smålån och skulder?

Ett lån är otänkbart för er då så att ni kan sanera dessa smålån och skulder?

japp, han har 64% uc och två anmärkningar och jag har 52% uc och 56 förfrågningar. :((( Min inkomst är dessutom låg 55k och underskott 72k pga. föräldrapenning vår2018, räntor på lån och aktieförluster.

Denna ständiga kampen...

Nej, har en mor som har varit sjukpensionär sen dryga 50 och är nu pensionär, bor i lägenhet, har inga tillgångar. Hon växte upp med ensamstående mor ( min mormor alltså) och 4 äldre syskon under knapra förhållanden och utan arvegods. Min far dog för två år sedan och jag och min syster fick ca 60000 kr var när allt var klart, inget arvegods kvar från farfar och farmor. Hans sambo ägde bilen och bostaden. Har väl ett gäng fastrar, mostrar, farbror och morbror samt ett antal kusiner, men ingen som jag kommer ärva av (och inga förmögenheter finns heller).

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp