Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Skulle känt mig tryggare om familjen skulle hålla ihop alla dagar, men yngsta dottern ska på konsert så hon kommer köa hela dagen och vi kommer ses bara till och från just den dagen. Men jag får försöka inte överföra min oro på henne!

Nädå, du behöver inte oroa Dig. Jag lovar. Så farligt är det inte här. Det är en stor stad. :)

Eller kanske ja ska ändra mig... :( Efter skottlossning även igårkväll relativt nära där ja själv bor samt ytterligare 2 explosioner under natten...
Jag är mållös - förtvivlan är stor :(

Senast ändrad:
24 timmar...

Har inte sovit en blund, eller jo. Somnade vid 01.00 och hann sova en timme innan den första bomben väckte mig rejält. Jävlar vad det lät fast det är 4-5 km bort. Sen låg jag i en dvala och halvsov innan den andra explosionen här i city förstörde nattens sömn.

Detta efter en dag där vi hade någon jihadist på Malmö och två skottlossningar (en med dödlig utgång)

Bilagor

• 62326158_10161815979000075_3564197736074969088_n.jpg
    62326158_10161815979000075_3564197736074969088_n.jpg
    59.4 KB · Visningar: 13
Vid föräldrarledighet. Väljer man lägstanivå eller sjukpenningnivå när man ska göra en ansökan?

Vid föräldrarledighet. Väljer man lägstanivå eller sjukpenningnivå när man ska göra en ansökan?

Beror på om du vill ha skapligt med pengar eller 180 kr brutto för en heldag

Om man ska börja studera & få CSN - vilken månad får man första CSN då? Augusti?

Om man ska börja studera & få CSN - vilken månad får man första CSN då? Augusti?

Jag har fått dubbelt csn i september och i januari dom åren jag pluggat under terminerna, en gång i början av månaden och en gång i slutet den första månaden per termin.
Som Ny2018 säger blir det för mig om jag pluggar på sommaren med.
Det kan kanske vara olika, svarar utifrån vad jag sett på mina utbetalningar.

Tackar för svar kompisar. Misstänkte att det var något sådant :)!

Tackar för svar kompisar. Misstänkte att det var något sådant :)!

Och det blir en del csn om man jobbat innan och vill söka mer på grund av det och tror man får cirka 500 per barn.
Så mitt csn har varit över 15 000 per månad = alltså cirka 30 om man får dubbelt i september/januari.
Det gäller ju att inte slå i taket för inkomst bara men det är 80 000 något per termin som är inkomsttak.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp