Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Funderar på att bo 3-4 nätter i Malmö i början på Juli, vad kostar det att ta tåget över till Köpenhamn för 2 vuxna och 2 barn? Gärna tips på saker att hitta på i Malmö, kommer ha bilen med oss. Vart köper man bäst kebab/falafel? t.ex. Något man inte bör missa osv. Bara spenderat ett par timmar där tidigare och kändes som att vara utomlands.

Funderar på att bo 3-4 nätter i Malmö i början på Juli, vad kostar det att ta tåget över till Köpenhamn för 2 vuxna och 2 barn? Gärna tips på saker att hitta på i Malmö, kommer ha bilen med oss. Vart köper man bäst kebab/falafel? t.ex. Något man inte bör missa osv. Bara spenderat ett par timmar där tidigare och kändes som att vara utomlands.

Skyddsväst är ju ett måste!
Skämtosidå.
Resa över till Köpenhamn är billigt. ladda ner skånetrafikens app så får ni 25% rabatt och barnen åker gratis. Minns inte exakt men har för mig en duo (dvs familj) kostar typ 200 spänn i en riktning. Åkte över igår men har redan glömt vad jag pröjsade haha. men billigt som taxi 5 minuter i stockholm.

Kebab tycker jag är fruktansvärt bra på Möllans Pizzeria och Malmö kebab. Kostar 60 spänn. Riktigt fin kebabtallrik.

I och med att du är med barnen så har du ju hela strandområdet Västra Hamnen eller Ribersborg. Jag gillar Kajuteriet i Limhamn.

Folkets park om du vill ha det lite mångkulturellt och exotiskt du verkar vara ute efter det :D En stor lekplats för barn typ.

Boka Malmö Live. Sjukt trevligt hotell, överkomligt pris.

Är för övrigt på den adriatiska kusten i Kroatien.
Helvete vad dyrt det är nu när kronan är åt skogen.

En pizza, margerita och två läsk + en pasta 500 spänn. På ett lokalt hak dessutom. Sinnessjukt.

I din ansökan om ändrad beräkning av preliminär A-skatt har du fyllt i
140 000 kr i ränteutgifter.
För att Skatteverket ska kunna göra en beräkning av din preliminära A-skatt
ber jag dig förtydliga ett par uppgifter:
- Lämna in underlag som visar att du kommer att ha de här ränteutgifterna.

Hur vill dom att jag gör det? Ska jag ta ett bankutdrag och skicka till dom eller vad är det för underlag hon vill ha?
Jag har kanske 8-9 olika SMS-låne aktörer jag betalar på och jag har 5-6 blanco lån och 3-4 kreditkort.
Blir säkert mer än 140.000.
Men hur fan ska jag visa underlag på detta, fota lånehandlingar eller var är enklast?

I din ansökan om ändrad beräkning av preliminär A-skatt har du fyllt i
140 000 kr i ränteutgifter.
För att Skatteverket ska kunna göra en beräkning av din preliminära A-skatt
ber jag dig förtydliga ett par uppgifter:
- Lämna in underlag som visar att du kommer att ha de här ränteutgifterna.

Hur vill dom att jag gör det? Ska jag ta ett bankutdrag och skicka till dom eller vad är det för underlag hon vill ha?
Jag har kanske 8-9 olika SMS-låne aktörer jag betalar på och jag har 5-6 blanco lån och 3-4 kreditkort.
Blir säkert mer än 140.000.
Men hur fan ska jag visa underlag på detta, fota lånehandlingar eller var är enklast?
Dom vill veta hur du kommit fram till den summan. Så skicka med låneuppgifter med ränta och visa hur du räknat :)

Jag har aldrig fått den frågan när jag sökt. Skiljer den sig mycket från tidigare?

Hur vet man att en långivare använder sig av Instantor? Står det i villkoren?
Vilka använder det på tex Advisa eller Lendo? Inga av de ”stora”?

Skyddsväst är ju ett måste!
Skämtosidå.
Resa över till Köpenhamn är billigt. ladda ner skånetrafikens app så får ni 25% rabatt och barnen åker gratis. Minns inte exakt men har för mig en duo (dvs familj) kostar typ 200 spänn i en riktning. Åkte över igår men har redan glömt vad jag pröjsade haha. men billigt som taxi 5 minuter i stockholm.

Kebab tycker jag är fruktansvärt bra på Möllans Pizzeria och Malmö kebab. Kostar 60 spänn. Riktigt fin kebabtallrik.

I och med att du är med barnen så har du ju hela strandområdet Västra Hamnen eller Ribersborg. Jag gillar Kajuteriet i Limhamn.

Folkets park om du vill ha det lite mångkulturellt och exotiskt du verkar vara ute efter det :D En stor lekplats för barn typ.

Boka Malmö Live. Sjukt trevligt hotell, överkomligt pris.

Love it... :D speciellt paragrafen om Folkets Park ”folket”... Du glömde dock att även vänster radikalisterna hänger där med... :eek:

Credway har betalat ut för mycket pengar och jag fick meddelande att jag måste betala tillbaka överskottet på detta konto 1195 30 07821. Men vad är det för konto egentligen, för Nordea accepterar det inte som bankkonto, plusgiro eller bankgiro?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp