Någon som vet hur lång tid en banköverföring från Spanien (söndags kväll) tar till ett svensk bankkonto?
Malmö stad gör det igen...Kommunen borde sättas under förvaltarskap... Okompetenta tjänstemän rent generellt..
Dom kom in nyss. Så ca 1.5dygnHar varit med om 1-3 dagar från utlandet, så idag/imorgon ?
Sen beror det på om det är en internationell betalning eller en Europa betalning. Har för mig att internationella betalningar har gått fortast för mig.

Jasså, du fick pengar skickade från Spanien... Själv har jag under en lång tid väntat på pengar från Nigeria. Det dyker hela tiden upp någonting som gör att betalningen dröjer. Men snart så, snart har jag miljoner på kontot!Någon som vet hur lång tid en banköverföring från Spanien (söndags kväll) tar till ett svensk bankkonto?
Du kanske ska dubbelkolla att du lämnat rätt kontonummerJasså, du fick pengar skickade från Spanien... Själv har jag under en lång tid väntat på pengar från Nigeria. Det dyker hela tiden upp någonting som gör att betalningen dröjer. Men snart så, snart har jag miljoner på kontot!

Haha!Jasså, du fick pengar skickade från Spanien... Själv har jag under en lång tid väntat på pengar från Nigeria. Det dyker hela tiden upp någonting som gör att betalningen dröjer. Men snart så, snart har jag miljoner på kontot!
Tråkigt, då jag utan denna upplysning hade vart FF-fri till sommaren.Fan trias, har du skåpsupit nu igen?Jasså, du fick pengar skickade från Spanien... Själv har jag under en lång tid väntat på pengar från Nigeria. Det dyker hela tiden upp någonting som gör att betalningen dröjer. Men snart så, snart har jag miljoner på kontot!