Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Är själv flygrädd. Håller mig till Balkan halvön och då Grekland/Kroatien/Italien /Bosnien/Montenegro så dålig koll på den delen utav Europa

Men ett par öl gör susen för flygresan. Du mår bättre faktiskt. Sen försök äta och sova ordentligt innan. Flyg inte bakis.
Ja man blev mes med åren, har fan hoppat både bungyjump och fallskärm. Skulle aldrig våga göra det nu längre. Nej jag ska vara pigg och utvilad :). Har ett problem till, och det är att jag är rastlös av mig men det får alkoholen hjälpa till med, tur att det endast är 4tim flygresa. Tack för dom fina orden Terry_ :).

Lite svårt att sova inatt, Sticker till polaren i Spanien om mindre än 48, är lite smånervös. Särskilt som Boeingplanen börjar störta här och var. Det blir Alicante där han har något hus. Någon som vart där eller i krokarna?

Japp... de e fint där nere... Har hyrt hus nere i Torrevieja ett par gånger, som ligger några mil från Alicante... :)

Blir det en vecka du ska gotta dig med sol,tapas,sangria och annat gott :D

Här är lite bilder. Han inte ens gå 24tim innan jag drog världens praktvurpa :D. Kraftig stukning på fotleden. Och polarn har lite halsbränna. Alltid mer synd om än finne än en svenne :D:D:D

Bilagor

• IMG_20190427_001622974.jpg
    IMG_20190427_001622974.jpg
    1.2 MB · Visningar: 20
  • IMG_20190426_074529940_HDR.jpg
    IMG_20190426_074529940_HDR.jpg
    1.6 MB · Visningar: 20
  • IMG_20190426_222557737.jpg
    IMG_20190426_222557737.jpg
    1.2 MB · Visningar: 21
Tänker hyra en lägenhet i 2a hand, Avtalet är i princip klart.
Har dock ett par frågor för er som hyrt i 2a hand.
Hur har ni gjort med internet? Det är ju svårt för oss med anmärkningar och dylikt att få ett Internet abonnemang?
Finns det något speciellt ni känner att jag bör akta mig för?

Tänker hyra en lägenhet i 2a hand, Avtalet är i princip klart.
Har dock ett par frågor för er som hyrt i 2a hand.
Hur har ni gjort med internet? Det är ju svårt för oss med anmärkningar och dylikt att få ett Internet abonnemang?
Finns det något speciellt ni känner att jag bör akta mig för?
Internet är sällan problem jag har alltid fått teckna trots usel ekonomi jag tror det är lite så att man ser det som en "rättighet"

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp