Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Kommer Ni ihåg i slutet på 80-talet och början på 90-talet och man kunde ha köpkanalen ”Filmnet” och dom visade vuxen filmer kl 01:00 på natten varje onsdag & lördag natt...
De va tider de... med litta ”Mazurka på sängkanten” och andra lättsamma vuxenfilmer.... :D:p:D

J
Kommer Ni ihåg i slutet på 80-talet och början på 90-talet och man kunde ha köpkanalen ”Filmnet” och dom visade vuxen filmer kl 01:00 på natten varje onsdag & lördag natt...
De va tider de... med litta ”Mazurka på sängkanten” och andra lättsamma vuxenfilmer.... :D:p:D
Haha och Sjärntecken filmerna Idag är det betydligt grövre. Men minns filmerna från filmnet

Nu börjar det bli ett ämne som Terry_ gillar ;) :D

Fyfan vad gott. Ledighet. Kall bira. Soldränkt Skåne.

Tips på podar i solen!

P3 Dokumentär
P3 Historia
P3 Musikhistoria
P1 sommar och Vinter
P2 Dokumentär
Värvet
En mörk historia
Framgångspoden

Finns många andra med förstås!

Tips på podar i solen!

P3 Dokumentär
P3 Historia
P3 Musikhistoria
P1 sommar och Vinter
P2 Dokumentär
Värvet
En mörk historia
Framgångspoden

Finns många andra med förstås!

Själv går jag bara igång på:
- Mordpodden
- Rättegångspodden
- En mörk historia
- P3 Dokumentären (om de e mord inblandat :D)

Japp, de e nog litta PSYCHO varning på mig :D

Jag prenumererar också på Rättegångspodden och en mörk historia.

Har du hört alla på Rättegångspodden kimsan??

Jag prenumererar också på Rättegångspodden och en mörk historia.

Har du hört alla på Rättegångspodden kimsan??

Jajemen...varenda en... Prenumerar även på Podme & där kommer bonus program...
Mordpodden måste Du lyssna på !

Är det billigare att handla på www.mathem.se eller i en vanlig normal butik?

Dom ger 150 kronor i bonus om man inte anlitat dom förr och jag tyckte det var ganska sjysst deal. Handla för 1000 och betala 850.

Men funderar på om priset på varorna är billigare eller dyrare än på typ COOP,ICA och LIDL.

Är det billigare att handla på www.mathem.se eller i en vanlig normal butik?

Dom ger 150 kronor i bonus om man inte anlitat dom förr och jag tyckte det var ganska sjysst deal. Handla för 1000 och betala 850.

Men funderar på om priset på varorna är billigare eller dyrare än på typ COOP,ICA och LIDL.

Jag skulle säga att det beror på vart du brukar handla och vilka varor du brukar handla.

För vår del är det billigare att handla på coop.se eller willys.se om vi ska lägga beställning på nätet. Men blir några hundra billigare att handla i fysisk affär + går att komma ned ytterligare om man handlar varor med kort datum.

Sen ska tilläggas att vissa varor är någon spänn dyrare i vanliga affären men billigare online och tvärtom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp