Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Inte så långt från Drottningtorget/Slussen. Lugnt ställe om man bortser från fulla människor som pissar utanför soprummen på helgnätterna och helikoptrarna som kör då och då :)

Den gatan. Från Caroli om, du tänker dig och sen ner till typ Värnhemstorget/Entre är en av mina två favoritgator i Malmö. Massa mysiga restauranger, barer, pizzerior och bra priser med!

Snart litta påsk ledigt mina vänner & de kommer sannerligen inte en dag för tidigt... :)
Ska Ni hitta på nått ”kuligt”?
Här blir de litta påskmiddagar med nära & kära och lite konstrunda ut på Österlen... :) Inte för att ja direkt går igång på konst, men ja älskar Österlen & tant Kimsan går igång på alla caféer där runtomkring... :)

Jo just det... en annan sak oxå för Er som inte tror att de går att hitta nån gubbe/gumma pga att man e skuldsatt - FEL !
Jag har sedan en tid dejtat en man som är fullt medveten om mitt CASE & de går alldeles lysande !! :)
P A S S I O N yaa know !! :)

GLAD PÅSK ❤️

Snart litta påsk ledigt mina vänner & de kommer sannerligen inte en dag för tidigt... :)
Här blir de litta påskmiddagar med nära & kära och lite konstrunda ut på Österlen... :) Inte för att ja direkt går igång på konst, men ja älskar Österlen & tant Kimsan går igång på alla caféer där runtomkring... :)

Jo just det... en annan sak oxå för Er som inte tror att de går att hitta nån gubbe/gumma pga att man e skuldsatt - FEL !
Jag har sedan en tid dejtat en man som är fullt medveten om mitt CASE & de går alldeles lysande !! :)

GLAD PÅSK ❤️
Ja vad var det jag sa @Kimsan72 :) det mesta lossnar när "man lagt korten på bordet" både för sej själv och för omgivningen, man börjar sakteliga likna sej själv igen och därmed blir man mer attraktiv i andra människors ögon, än den vandrande ångestpinne som man var när man försökte pussla ihop allt och vara inne i lånekarusellen och knappt sov en blund om natten...

Själv ska jag bara njuta av ledigheten tillsammans med min sambo. En låda vin från Frankrike kom igår och lite god mat ska inhandlas. Sedan blir det nog några långpromenader med lite "vätskekontroll" runt om i stan, det ska ju bli riktigt härligt väder :)

GLAD PÅSK!!!!

Hade inte fungerat i Malmö då man spränger balkonger till höger och vänster. Jag är inte ironisk. https://www.expressen.se/kvallsposten/larm-om-explosion-i-malmo-4/
Usch så hemskt! Våld börjar bli vardagsmat så har det aldrig varit för flera år sedan. Då reagerade man på skjutningar mm nu börjar man bli van läser dagligen om våld o annat skit.
Undrar när regeringen ska börja ta tag i detta?
Nej det är viktigare med extra vecka till barnfamiljer o miljöcyklar mm än att ta tag i Sveriges problem. Vi är ett skräckexempel för andra nordiska länder.
Såg på nyheterna för några dagar sedan.

GLAD PÅSK ❤️
Glad Påsk❤️❤️

Ja vad var det jag sa @Kimsan72 :) det mesta lossnar när "man lagt korten på bordet" både för sej själv och för omgivningen, man börjar sakteliga likna sej själv igen och därmed blir man mer attraktiv i andra människors ögon, än den vandrande ångestpinne som man var när man försökte pussla ihop allt och vara inne i lånekarusellen och knappt sov en blund om natten...

Själv ska jag bara njuta av ledigheten tillsammans med min sambo. En låda vin från Frankrike kom igår och lite god mat ska inhandlas. Sedan blir det nog några långpromenader med lite "vätskekontroll" runt om i stan, det ska ju bli riktigt härligt väder :)
Glad Påsk
GLAD PÅSK!!!!

GLAD PÅSK!!!!
Glad Påsk❤️❤️

GLAD PÅSK ERA SÖTA BANDITER <3

GLAD PÅSK ❤️
Så härligt!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp