Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Asså HÄRLIGA SÖNDAG !!! Sitter på min balkong med en kopp kaffe, termometern visar 24 grader, strålande solsken, vindstilla & fågelkvitter... enda smolket i bägaren är att jag trodde ja skulle tvätta idag, så ja rusade nyss ner i tvättstugan, men de va tydligen igår... grrrr !!! :(

...men de vackra vädret gör under för min själ. Idag blir de en strandpromenad i min barndomens kvarter i Falsterbo. Säkerligen avslutas den med en räkmacka i Skanörs hamn - ’cause i totally deserve it :)

Ha en UNDERBAR DAG mina vänner ! Njut ❤️

Asså HÄRLIGA SÖNDAG !!! Sitter på min balkong med en kopp kaffe, termometern visar 24 grader, strålande solsken, vindstilla & fågelkvitter... enda smolket i bägaren är att jag trodde ja skulle tvätta idag, så ja rusade nyss ner i tvättstugan, men de va tydligen igår... grrrr !!! :(

...men de vackra vädret gör under för min själ. Idag blir de en strandpromenad i min barndomens kvarter i Falsterbo. Säkerligen avslutas den med en räkmacka i Skanörs hamn - ’cause i totally deserve it :)

Ha en UNDERBAR DAG mina vänner ! Njut ❤️

Det lät inte helt fel. :eek::cool: Helt magiskt lugnt och skönt. Kanske kan du fotografera något fint tecken på våren?
Själv äter jag american pancakes som är riktigt fluffiga med jordgubbssylt och grädde. Ska ta mig ut något idag men har c-uppsats deadline snart.

Det lät inte helt fel. :eek::cool: Helt magiskt lugnt och skönt. Kanske kan du fotografera något fint tecken på våren?
Själv äter jag american pancakes som är riktigt fluffiga med jordgubbssylt och grädde. Ska ta mig ut något idag men har c-uppsats deadline snart.

My god va de vattnas i munnen på mig nu... själv lever ja på kaffe & morötter !
Förutom en eventuell räkmacka senare idag... :)
Försöker parera min vikt mellan allt vinintag (hahaha)...

Ligger och hostar och hostar med feber. Kämpar för att få in fler annonser, 10 idag, det tar tid. Inget bud.
Skrev en dikt:

I mitt lånforum är jag fri,
Att varken låtsas eller bli,
jagad av andra som inte förstår,
hur det känns att vara fattig år efter år.
Jag kämpar allt hårdare dag efter dag,
fast jag behöver ett choklad spa-bad.
Förlitar mig på skatten, blind i ett hav av lån,
är livet en berg och dalbana av fyra sorters hån?
Äter mina frostiga flingor av billigaste slaget, har tårar i ögonen vid det här laget.
Men i takt med tiden kommer allt nästlas ut, jag vet att det kan finnas ett roligt slut.
Vi kommer sedan klara oss som en grupp, är redan inombords stolt som en tupp!

... (höna)

:eek::)

Klart att Du kan, men om det finns ett värde i den, så hade jag gått & fått den värderad först, så Du inte gör en dunderförlust...
Själv ”älskar” ja Tradera...tycker de e kul att båda köpa/sälja därigenom...
För oss ”fattiglappar”, så kan ja berätta att ja t.ex köper allt smink/hudvård därigenom...
Allt jag köper är HELT NYTT, men till ett betydligt lägre pris än i vanliga affärer.
Köpte t.ex nyss en NY Lancome mascara. Butikspris 325kr, men ja betalde 130kr via Tradera... :)
Säkerligen mycket stöldgods...men de bryr inte ja mig om :)

Tänk på att många av saker som säljs på Tradera inte ”ens” är stöldgods utan billiga kopior :eek:

Man får ge sig fan på att aldrig ha tickande skulder där ^_^ om det går dvs. Såna som varit hos kronofogden länge i sitt livmåste väl ändå vara såna som inte orkar eller vill kämpa eller kan. Skadade fysiskt eller psykiskt dåligt mående, narkomaner eller alkisar, shopping-och /eller spelberoende eller för många skulder så det bara växer. För många borde det väl lösa sig? Vägen med Skuldsanering och löneutmätning måste man väl inte gå med lite tur?
Jag vill då inte ha någon anmärkning.

Väldigt många räkningar skickas numera direkt till KF utan inkasso om de är sena.
Såg uppdrag granskning, eller något debattprogram nyligen, och det drabbar många glömska som tidigare fick en påminnelse iaf.

Detta har hänt min mamma som betalat alla räkningar helst 2 v i förväg i hela sitt liv. Men som är glömsk numer..och snabbt som ögat fick hon skuld att betala från KFM..
Nu hjälpte jag henne ur det men verkligen inte alla som har någon..:(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp