Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Nästa fråga, Vet någon om CSN kan dra tillbaka skulder från kronofogden för att sen göra en avbetalning plan på det hela?

Shit vad många trådar på forumet som nu rör skatten/återbetalning/ränteavdrag :D Blir vimsig var jag har svarat och läst.

Någon som har balkong och även har katt? Något förslag på hur man kan näta in balkongen på ett billigt men ändå säkert sätt? Utan att det stör grannarna ska tilläggas. Bor ganska högt upp och tänkte att det kanske kunde vara bra att försöka näta in på något sätt om det blir lika varmt i sommar som förra sommarn var. Kan tillägga att jag annars alltid har haft med katterna i sele på balkongen då de inte får vara där på egen hand. Ja inte ungarna heller så klart, men de är inte kopplade i sele. Inte än i alla fall :D

Någon som har balkong och även har katt? Något förslag på hur man kan näta in balkongen på ett billigt men ändå säkert sätt? Utan att det stör grannarna ska tilläggas. Bor ganska högt upp och tänkte att det kanske kunde vara bra att försöka näta in på något sätt om det blir lika varmt i sommar som förra sommarn var. Kan tillägga att jag annars alltid har haft med katterna i sele på balkongen då de inte får vara där på egen hand. Ja inte ungarna heller så klart, men de är inte kopplade i sele. Inte än i alla fall :D

https://www.crtzoo.se/katt/balkongskyddsnat

Det kanska funkar ?

Mars är verkligen en månad fylld utav kamp för min del ekonomiskt, detta eviga pysslandet. Blir ni inte galna av det??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp