Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Vill hylla ett inkassobolag, Sileo kapital.
Gick med på ett ackord förslag på 7500 för en skuld på 9200.
Eller att de drar tillbaka skulden från kronofogden mot att jag betalar in 2700 direkt och så gör jag en avbetalning plan på resterande belopp.
Valde avbetalning planen, Då det är mer hållbart.
Oerhört humant inkasso bolag,

Liseberg har jag inte varit på många år, för mycket kö. Är aldrig på Avenyn heller trots att jag bor i de centrala delarna, den är mest till för turister och förortskids... Det finns så många andra ställen som är sjukt mycket bättre i Göteborg, jag hänger mest på ställen som har max 40 platser. Men Göteborg är inte sina platser utan "folket", det är där vi vinner med hästlängder, vi gillar att tjöta och pratar gärna med helt obekanta på stan och vi hälsar på varann när vi träffas på gatan, som grannar e t c. Sedan har vi den riktiga salta härliga sjön (ja så kallar vi havet) precis runt knuten och vi har en närmast religiös inställning till hantering av fisk och skaldjur. Feskekörkan är en sann upplevelse, superfint att sitta på restaurang Gabriel en trappa upp.
Älska Göteborg...♥️

Liseberg har jag inte varit på många år, för mycket kö. Är aldrig på Avenyn heller trots att jag bor i de centrala delarna, den är mest till för turister och förortskids... Det finns så många andra ställen som är sjukt mycket bättre i Göteborg, jag hänger mest på ställen som har max 40 platser. Men Göteborg är inte sina platser utan "folket", det är där vi vinner med hästlängder, vi gillar att tjöta och pratar gärna med helt obekanta på stan och vi hälsar på varann när vi träffas på gatan, som grannar e t c. Sedan har vi den riktiga salta härliga sjön (ja så kallar vi havet) precis runt knuten och vi har en närmast religiös inställning till hantering av fisk och skaldjur. Feskekörkan är en sann upplevelse, superfint att sitta på restaurang Gabriel en trappa upp.

Att jag inte äter fisk är en lite chock för många här uppe "du är ju från götebrog du "måste" älska fisk"

Men sedu nä det måste jag inte.

Uppdrag granskning ikväll - Jiises. Bankerna är så jävla fula alltså...

Swedbank och alla deras fula affärer.

Arvato Finance 1250 drogs på mitt autogiro. Vad fasiken kan det nu vara då? Måste vara ett lån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp