Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Nästan. Kommande bidrag utförs utav en adopterad mörk joddlare som är homosexuell och samisk dessutom! 5 av 7.

Inget fel med något utav detta ovan missförstå mig inte. Men alltså det är verkligen PK deluxe hela skitet. Nästan så att man i det här landet HATAR och FÖRAKTAR alla vita. Dom ska utrotas, bespottas, Hatas. Sverige och svenskarna är det sämsta som finns och därför ska hela underhållningsbranschen präglas och styras utav minoriteter och politiskt korrekta individer.

Det är vidrigt, håller med dig fullständigt. Förra året vann något judiskt fetto som gapade på scenen om korkade killar, att de är leksaker osv. Skippa den där skiten, man blir bara lack.

Är glad över det finns sådana som dig och mig, och många fler ute i Sverige, som fortfarande är kloka, har bra värderingar och inte sållar sig fårskocken. I stort sett hela min närmsta vän- och bekantskapskrets är mer hemma på SD:s valvaka än på Melodifestivalen. Mello är något sjukt och dekadent som hör mer hemma i The Capitol i The Hunger Games än i Sverige.

Nästan. Kommande bidrag utförs utav en adopterad mörk joddlare som är homosexuell och samisk dessutom! 5 av 7.

Inget fel med något utav detta ovan missförstå mig inte. Men alltså det är verkligen PK deluxe hela skitet. Nästan så att man i det här landet HATAR och FÖRAKTAR alla vita. Dom ska utrotas, bespottas, Hatas. Sverige och svenskarna är det sämsta som finns och därför ska hela underhållningsbranschen präglas och styras utav minoriteter och politiskt korrekta individer.
Hahaha jag vrider mig av skratt :D. En likasinnad. Läste du om den där unga "afro-svenskan" som klagade på miljöpartistens (glömt hennes namn) frilla. Hon va 23år och hade själv rakplattat hår, snacka om magplask.:D

Man skulle ha någon light-variant av Putin i det här landet. En jobbarkompis sons dotter blev utsatt för den här genushetsen. Dom blev tagna åt sidan och fick höra att vi har ett "problem" med henne. Hon hjälpte tydligen till för mycket, och pojkarna gjorde inte det alls. När dom lägger sig i hur man ska uppfostra sitt eget barn. Då har det tamifej gott för långt.

Man skulle ha någon light-variant av Putin i det här landet. En jobbarkompis sons dotter blev utsatt för den här genushetsen. Dom blev tagna åt sidan och fick höra att vi har ett "problem" med henne. Hon hjälpte tydligen till för mycket, och pojkarna gjorde inte det alls. När dom lägger sig i hur man ska uppfostra sitt eget barn. Då har det tamifej gott för långt.

Hahahah men du hör ju själv hur det låter :D

inget ont nu om bästa Jon-Henrik Fjällgren. Älskar hans jojk. Tänk att han är adopterad från Colombia och blivit renskötare... verkar vara ödmjuk kille. Att han skulle vara homo... vad har du fått det ifrån?

inget ont nu om bästa Jon-Henrik Fjällgren. Älskar hans jojk. Tänk att han är adopterad från Colombia och blivit renskötare... verkar vara ödmjuk kille. Att han skulle vara homo... vad har du fått det ifrån?
Alla som jojkar är homos?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp