Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Stort tack till er alla igen. Man är duktigt paranoid. Kollar hela tiden andningen på babyn och annat. Nästan på samma nivå som när man är manisk kring sitt uc-betyg :D

Jag såg de lilla livet på Instagram - ett underbart, vackert litet knyte...ett verk av TVÅ !
Ikväll skålar jag på PADDYS... för Er, för oss...för alla oss som kämpar & som kavlar upp ärmarna och aldrig ger upp...
Cheers !!! :)

Jag såg de lilla livet på Instagram - ett underbart, vackert litet knyte...ett verk av TVÅ !
Ikväll skålar jag på PADDYS... för Er, för oss...för alla oss som kämpar & som kavlar upp ärmarna och aldrig ger upp...

Oj oj oj. Levererar Paddys? Deras uteservering håller världsklass!

Det är mäktigt att tänka på att detta är Terrys viktigaste dag i livet och man blir alltid lite rörd när folk får barn. Trots att jag inte ens vet vad han heter i förnamn.

Har för första gången på evigheter en eftermiddag helt och hållet för mig själv. Tänkte försöka komma igång och påbörja någon tv-serie, någon som har förslag på något som är värt att kolla? Gärna något lättsamt :)

Har för första gången på evigheter en eftermiddag helt och hållet för mig själv. Tänkte försöka komma igång och påbörja någon tv-serie, någon som har förslag på något som är värt att kolla? Gärna något lättsamt :)

Har Du Netflix?

Japp, eller rättare sagt mannen har. Själv har jag typ inte varit inloggad sedan i höstas :D

Där finns ju hur många bra serier som helst.... Bara att välja & vraka... Själv går jag ju igång på allt som har med autentiska mord dokumentärer att göra... ;)

Wonderlust, sexhumor.
The Fall, thriller, mord.
Marcella
Narcos.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp