Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Hörrni... försöker ringa kfm på 0771 73 73 00 men kommer inte fram. Rösten säger: Nu kopplar jag dig till en handläggare men sen börjar det tuta upptaget på en gång.

Har försökt flera gånger.
Kan ngn vänlig själ testa att ringa och se om ni kommer fram? Det är bara lägga på om det inte börjar tuta upptaget för er.
Men de stänger om en halv timme så nu har jag lite panik då jag tror att förklaringstiden går ut idag.
@Lasseman ... är det ngt du känner till ?

De har ingen chatt heller så jag kan inte kontakta dem, mejl tror jag inte de läser så snabbt!

Hade inte telefon idag men ngt var väl trasigt som det låter

Hur gick det ? ❤️
Tack som frågar :) Förklaringstiden har gått ut men då jag bestridit så kommer jag inte att få anmärkningar just i detta skede utan kfm har meddelat Intrum och Lowell att jag bestridit och inväntar svar från de huruvida det ska skickas till domstol eller inte. Känns inte bra i magen alls, då jag sa att jag betalat men har inte gjort det. Det var den enda utvägen jag kunde se tyvärr... bara för att köpa mig tid.

Jag betalade bort en skuld helt 25 januari enligt betalningsunderlag från ”skuld att betala”. Denna skuld har/ligger för utmätning men den registreras ju aldrig som betald? Kf säger att det brukar ta 1-2 dagar. Orkar inte med sånt här....måste försöka ringa dom imorgon

Jag betalade bort en skuld helt 25 januari enligt betalningsunderlag från ”skuld att betala”. Denna skuld har/ligger för utmätning men den registreras ju aldrig som betald? Kf säger att det brukar ta 1-2 dagar. Orkar inte med sånt här....måste försöka ringa dom imorgon

Kan vara att systemet inte hunnit uppdateras, ibland verkar det ta tid för uppdateringar. Maila dem och hör vad som händer? Så slipper du ringa :)

Åh tack alla Ni för Er omtanke :) Jag mår ÄNTLIGEN lite bättre... Har lyckats ta mig till jobb idag...men hostar så revbenen värker.... grrr !!! :(
@Terry_ det blir faktiskt Paddys nu på fredag efter en tur först till "Sherlocked" :D:p.

Meh... Då är ni nästan borta hos mig, brukar gå förbi "Sherlocked"/St Gertruds när jag är på väg hem från Kungsparken. Skulle dock aldrig våga mig på såntdär då jag inte klarar mörker/trånga utrymmen. Men personalen ser i alla fall trevliga ut i sina dräkter :D

Det är dags. Nu smäller det snart :D

Bilagor

• IMG_20190207_092620.jpg
    IMG_20190207_092620.jpg
    2.6 MB · Visningar: 44
Senast ändrad:

För mig går det bra men för kära damen så är det lite tuffare. Kan inte föreställa mig smärtan. Det är en igångsättning så det lär nog ta sin beskärda del.
Vi kom till kvinnokliniken/BB 09.00 imorse och det känns som att vi knappt börjat processen så det kommer nog ta sin lilla tid.

För mig går det bra men för kära damen så är det lite tuffare. Kan inte föreställa mig smärtan. Det är en igångsättning så det lär nog ta sin beskärda del.
Vi kom till kvinnokliniken/BB 09.00 imorse och det känns som att vi knappt börjat processen så det kommer nog ta sin lilla tid.
Jag blev också igångsatt kl 9 på morgonen med min dotter... men det gick i rasande fart, kl 19 på kvällen var hon ute :)
Lycka till nu börjar ett nytt underbart kapitel i ert liv <3

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp