- Meddelanden
- 12 088
- Mottagna reaktioner
- 8 488
- Poäng
- 5 497
men vad skumt... vad säger du att du har för ärende? Jag säger betalningsföreläggande.Jag kommer fram.
men vad skumt... vad säger du att du har för ärende? Jag säger betalningsföreläggande.Jag kommer fram.
Betala en skuld.men vad skumt... vad säger du att du har för ärende? Jag säger betalningsföreläggande.
De brukar vara snabba att svara på mejl, inga problem för min del i varje fall. Däremot vill de inte skicka allt via mejl, men svar får man alltid.Hörrni... försöker ringa kfm på 0771 73 73 00 men kommer inte fram. Rösten säger: Nu kopplar jag dig till en handläggare men sen börjar det tuta upptaget på en gång.
Har försökt flera gånger.
Kan ngn vänlig själ testa att ringa och se om ni kommer fram? Det är bara lägga på om det inte börjar tuta upptaget för er.
Men de stänger om en halv timme så nu har jag lite panik då jag tror att förklaringstiden går ut idag.
@Lasseman ... är det ngt du känner till ?
De har ingen chatt heller så jag kan inte kontakta dem, mejl tror jag inte de läser så snabbt!
testade med Betala en skuld istället för Betalningsföreläggande och nu gick det, mycket konstigt, så ska det inte vara. Har aldrig hänt förut... ringer bara om förelägganden.Betala en skuld.
skickade iväg ett mejlDe brukar vara snabba att svara på mejl, inga problem för min del i varje fall. Däremot vill de inte skicka allt via mejl, men svar får man alltid.
?@Kimsan72 har varit så jäääkla pepp på att prova detta escape room typ eller Sherlocked och en annan som finns i stan. Kan du inte ge en lite recension sen?
vi e ett gäng som ska dit... De uppgav tre alternativ och jag tog det ena av dom dvs betala en skuld.testade med Betala en skuld istället för Betalningsföreläggande och nu gick det, mycket konstigt, så ska det inte vara. Har aldrig hänt förut... ringer bara om förelägganden.
Nu står jag i kö till betala en skuld så vi får se om de kan hjälpa mig
de kanske har ändrat nyligen, jag vet inte, men jag har alltid sagt Betalningsföreläggande och det har funkat.De uppgav tre alternativ och jag tog det ena av dom dvs betala en skuld.
Tack för din hjälp!!!Hur gick det ? ❤️de kanske har ändrat nyligen, jag vet inte, men jag har alltid sagt Betalningsföreläggande och det har funkat.
Jag kom fram till slut i alla fall och fick svar på mina frågorTack för din hjälp!!!