Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Hur ser folks ekonomi ut nu i februari? Är det en "Bra" månad?

Har 2 st Dokumentär-tips. Den ena är Conversations with a Killer: The Ted Bundy Tapes, på netflix. Den andra är en dokumentär i 6 delar om den vidriga pedofilen R. Kelly. Båda riktigt sevärda. Cowabunga :D

Hur ser folks ekonomi ut nu i februari? Är det en "Bra" månad?

Minst 22500 igen i räkningar, troligen 25. får 20000 efter skatt. Så jag kommer gå back varje månad om jag inte kan sälja av något och betala lite sms lån snart.
Du då?

Senast ändrad:
Har 2360 kronor att leva på till nästa lön, men jag har mat i frysen och skafferiet iaf. Får leva på älgkött och lax så det är inte direkt synd mig. Pengarna på kontot kommer främst att landa i bensintanken då jag måste ha bil till jobbet. Kampen fortsätter och jag vägrar ge upp!!

Har 2360 kronor att leva på till nästa lön, men jag har mat i frysen och skafferiet iaf. Får leva på älgkött och lax så det är inte direkt synd mig. Pengarna på kontot kommer främst att landa i bensintanken då jag måste ha bil till jobbet. Kampen fortsätter och jag vägrar ge upp!!

Starkt! Gott med älgkött och lax.

Alltså ja bara måste säga att mina skulder är NOTHING mot att ligga deckad i feber frossa, värk i varenda del av kroppen & en hosta som gör att lungorna snart hostas upp...
Lägg sen till att ja e ensam hemma då dottern e i Dubai och jag har en liten vovve som pockar på uppmärksamhet och måste ut...
Detta känns värre än alla skulder på jorden... :(

Alltså ja bara måste säga att mina skulder är NOTHING mot att ligga deckad i feber frossa, värk i varenda del av kroppen & en hosta som gör att lungorna snart hostas upp...
Lägg sen till att ja e ensam hemma då dottern e i Dubai och jag har en liten vovve som pockar på uppmärksamhet och måste ut...
Detta känns värre än alla skulder på jorden... :(

Åååånej krya på dig. :( Ja, tänker också så när jag är sjuk, att det är det viktigaste att inte ha ont osv.. Hoppas du blir frisk fort. x_x

Åååånej krya på dig. :( Ja, tänker också så när jag är sjuk, att det är det viktigaste att inte ha ont osv.. Hoppas du blir frisk fort. x_x

Tack bästa Du... :) Detta med influensa e verkligen jävulens påfund... E helt väck av feber & värk. Bara tanken på att min lille vovve måste ut nu, gör mig helt lipig. Inte ens mitt skuldsaldo har fått mig att bli så här lipig...

Tack bästa Du... :) Detta med influensa e verkligen jävulens påfund... E helt väck av feber & värk. Bara tanken på att min lille vovve måste ut nu, gör mig helt lipig. Inte ens mitt skuldsaldo har fått mig att bli så här lipig...

Men usch, krya på dig. Säg till om du behöver hjälp med något.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp