Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Tur att det var väskan och inte ett spöke... Haha :D Men tur att det inte var värre, kan tänka mig att man blir uppjagad som fan när saker händer på motorvägen av alla ställen!

Det var säkert ett spöke o_o Tänk om jag tittat i spegeln och sett ett dött ansikte stirra tillbaka i mörkret med typ rutten hud och hårstrimmor i ansiktet. xD Kan inte se en skräckfilm för då är jag rädd i ett halvår ungefär.

Haha, hörrni, hur mår ni? Idag var "jättekul". Skulle köra hem en timme motorväg efter jobbet och hatar mörkerkörning och så började bälteslampan blinka och ljuda jättehögt konstant och höll på hela vägen hem. . Spände kroppen jättemycket av stress och bara försökte inte krocka och sen säger min man när jag kom hem att det var för att jag hade min handväska på passagerarsätet. :D:( NO MORE CARS, jag börjar åka tåg från och med imorgon.

Haha det händer mig typ dagligen, tror min jobbväska väger typ 10 kg :eek::D

Det var säkert ett spöke o_o Tänk om jag tittat i spegeln och sett ett dött ansikte stirra tillbaka i mörkret med typ rutten hud och hårstrimmor i ansiktet. xD Kan inte se en skräckfilm för då är jag rädd i ett halvår ungefär.

Låter som en beskrivning av mig innan morgonkaffet. Blir alltid rädd när jag ser mig själv i badrumsspegeln innan kaffet är fixat...haha

Haha! Nej riktigt så illa var det inte. Ja, jag kände verkligen mig dum. Det kan väl vara skönt att inte dricka ibland. ^^
Men nyckeln... hoho. Så går det :p himla skönt att jag inte är den enda som råkar ut för klantiga saker. :rolleyes::D

Eller hur haha. Fan vad jag gillar er alla på det här forumet. <3

Nädå, ungarna har inte vaknat skräckslagna av det än iallafall. Men utan kaffe är det zombie-läge både mentalt och fysiskt :D

Känner igen mig. Kaffet på morgonen är som syrgasmasken på flyget. Först kaffe till mamma/pappa, sen välling eller frukost till barnen. :)

Sådär ja. Nu var det helg igen. Hoppas att alla får en lugn helg <3

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp