Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Det fanns en tråd här där någon hade "samtidigt" sökt på både Lendo och Advisa inom en minut. Vad hette den tråden? Minns någon?
Det var en tjej/kvinna som öppnade den under stora lån tror jag.

Inte för att vara en jobbig jävel Myra & Lilaros, men är inte fläskfilé billigare än nötfärs? :p Hur som helst så är det gott som fan! ;) Iaf den jag köper på Willys. Är säkert nåt helt annat jag äter ovetandes :oops:
kanske men man kan göra lyxigare mat med fläskfilé än vad man kan göra med köttfärs

kanske men man kan göra lyxigare mat med fläskfilé än vad man kan göra med köttfärs
Håller med, men allt så klart vad man är ute efter. Jag tycker det är trevligt att göra en fläskfilégryta och ha hasselbackspotatis till och lite sallad, om man ska mysa till det på fredagen. Sen går det så klart att göra en mängd varianter på pannbiff och fylla med exempelvis blåmögelost och ha hemmagjord klyftpotatis till. Kan förresten rekommendera Matpriskollens app om man vill ha lite koll på erbjudanden och extrapriser utan att ta emot pappersreklam :)

Sen är det så klart olika vad man ser som lyxig mat, men jag tycker det är lyx att kunna laga något gott till kvällen när det är helg, utan att det behöver kosta skjortan och halva byxbenet :D

Fan vad man är trött på dom dagarna där ekonomin gör det jobbigt att fungera som en normal människa, när verkligheten hinner ifatt en och man inte kan ignorera eller trycka bort problemen. Idag var en sån dag.

Någon som vet vilket inkasso bolag, Fitness 24 Seven är knutet till?
Alltså Gym kedjan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp