Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Väldigt nyfiken på vad ni studerat i högskolan?
Kopplat att en del av er, Har rätt så bra löner jämfört med min skit lön haha!
Har ni gått i högskola eller yrkeshögskola om ja, Vad har ni studerat och vad var er ingångslön.
Snart dags för mig att välja en utbildning så detta blir lite som en tips runda.

Jag läste sjuksköterska och fick sen betald psykiatrivub på magisternivå. Fick välja få betalt kbt steg 1 och i efterhand så ångrar jag mig faktiskt. Skit samma. Har också läst en näve vård och filosofikurser på distans över nätet bara för att det var kul och intressant. Fortfarande sunkig lön som syrra, men gick att tjäna stora pengar (i mina ögon) i Norge. Tror det inte är lika lätt längre.

Jag läste sjuksköterska och fick sen betald psykiatrivub på magisternivå. Fick välja få betalt kbt steg 1 och i efterhand så ångrar jag mig faktiskt. Skit samma. Har också läst en näve vård och filosofikurser på distans över nätet bara för att det var kul och intressant. Fortfarande sunkig lön som syrra, men gick att tjäna stora pengar (i mina ögon) i Norge. Tror det inte är lika lätt längre.
Tråkigt att det inte blev som du tänkt dig, Men som min kära kollega alltid säger. Det är aldrig försent att rätta till det man tycker är fel!

Om någon av er forumanvändare som rör er vid Hansa var i krokarna vid 15-tiden i dag och hörde en tokarg treåring vråla okvädesord, så var det bara jag med en mycket arg unge i släptåg som passerade. Inget kaffe ute i dag inte..

Om någon av er forumanvändare som rör er vid Hansa var i krokarna vid 15-tiden i dag och hörde en tokarg treåring vråla okvädesord, så var det bara jag med en mycket arg unge i släptåg som passerade. Inget kaffe ute i dag inte..

:D:D Då satt ja på kontoret, förvisso inte så långt därifrån, men ja hörde inget... :D

Då hade du tur, vinden kanske låg åt ett annat håll ? Lät ett tag som att vi höll på att väcka de döda...Tack och lov gick det över nästan lika fort som det kom, men ändå :D

Vi har ”alla” varit där Du är idag med små trotsiga småttingar... ;)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp