- Meddelanden
- 55
- Mottagna reaktioner
- 30
- Poäng
- 137
När det har gått så långt som för mig och dig så är svaret Ja, men hade det bara funnits blanco på max 100.000 så hade mitt liv varit mycket enklare idag 

Inte när det finns roliga knappar att trycka på i huvudhöjdHahahha.
Trodde det räckte med att ge dagens ungar en Ipad så håller dom sig lugna![]()
Förhoppningsvis inte, och skulle det vara möjligt så skulle jag inte ens våga tänka på vad för ränta det skulle bli.Tror ni i framtiden att man kommer kunna ta Blanco på 1-2 miljoner? Med extremt bra kreditvänlighet givetvis.
Alltså hos en aktör/bank.
Förhoppningsvis inte, och skulle det vara möjligt så skulle jag inte ens våga tänka på vad för ränta det skulle bli.
Visserligen, om det är en riktig bank och inte liknande Onea & Co så kan det säkert bli så. Men känns på något sätt skrämmande om det skulle bli verklighet. Fast om det är en riktig bank lär det säkert bara vara några få som får möjligheten. Nog mest jag som målar fan på väggen när det kommer till blanco. Men det skulle säkert lösa en del om man exempelvis ska lösa boendesituation eller liknandeFast i nuläget får man ju ofta bättre ränta på lån på 350.000 än dessa smålån på typ 50000

Dessa 25k är allt jag har kvar.Betala av det till fogden. Är ju bara 25k. Hur stora är dina övriga skulder?