Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Det small dock igår hos er också, en explosion mitt i Slottstaden hör inte till vanligheterna :( Hörde du det?

Det small dock igår hos er också, en explosion mitt i Slottstaden hör inte till vanligheterna :( Hörde du det?

Ja la precis till det i min text här uppe... :( Ja, i detta området har man alltid känt sig säker...men nu börjar det krypa nära inpå här oxå... :( Nope, ja hörde inget... Säkert en ”lyxlägenhet” som Malmö Stad har gett till någon kriminell, som de har stått mycket om i media på senare tid att dom gör... :mad::mad:
Ikväll ska vi ner till Bakfickan för ett glas vin... ;) Hoppas ja kan ”krypa” säkert hem sen...

Någon som har löneutmätning som kan förklara varför det inte delats ut något till skulderna än?
Utmätningen är gjord men inget har delats ut till skulderna.
Räntan har däremot tickat på så skulden är aningen större..
Är det kanske för att alla hos fogden är på semester?

Då har Ni varit på fel Pinchos, för den jag har varit på; har de varit gottigott... :D

Menar mer att man måste beställa så jävla många rätter för att bli mätt :D Dyrt blir det också!

Såg att det var på tapeten lite och är nyfiken. Senast jag var i Malmö var år 2014 och tyckte då att såväl staden som nattlivet var jävligt kul. Lite annorlunda med metallbågar för att gå in på klubben, ett slagsmål mot en hop invandrarungar (typ 10st) som inte fattade att jag och en kollega hade ytterligare tio kollegor som stod lite bakom oss :D men i övrigt var det en jävligt trevlig helg.

Men åter till frågan. Hur är det egentligen att bo i Malmö? På flashback får man bilden av att det är rena krigszonen medan politikerna beskriver det som Nangijala. Det naturliga är väl att anta att det är någonstans mellan de båda men jag hör gärna från er.

Det beror på, verkligen.
Var du befinner dig alltså. Promenerar du i områden som Limhamn,Slottstaden,Bunkeflo,Höllviken,Västrahamnen,Gamla Väster.
Ja då är det hur lugnt som helst. En rik klienten bor där och folk har duktigt med pengar. 80% utgörs utav svenskar eller väldigt intrigerade invandrare som är utbildade och/eller har bra jobb. Det är liksom high life.

Vistas du däremot i Krokbäck,Holma,Lindängen,Nydala,Rosengård,Hermosdahl ja då kan inte en jävel svenska om dom är 50+, det är sopor på gatorna, bilar kör runt med tonade rutor, du får inte kvitto någonstans, du kan se folk slåss random, mopeder kör på gräsplättar och cykelbanor, kamphundar är fria, du ser skotthåll på dörrarna, du ser bilar uppbrunna...Du lär inte åka ill ut men det ser så jävla sunkigt ut.

Sen är problemet att Malmö är en SJUKT liten stad, du kommer ifrån stans värsta ghetto till rikaste delen på 2 minuter med bil och 7-8 med cykel. Vi har inga förorter så allt känns nära. Dessa politiker i Sverige är lögnare och hycklare. Hade dessa områden varit en utopi så hade dom bott där själva - det gör dom aldrig :)

Någon som har löneutmätning som kan förklara varför det inte delats ut något till skulderna än?
Utmätningen är gjord men inget har delats ut till skulderna.
Räntan har däremot tickat på så skulden är aningen större..
Är det kanske för att alla hos fogden är på semester?
Det tar lite tid innan det delas ut, handläggningstiderna står på kfm sida.
Räntan regleras från den dagen pengarna kommer in till kfm så det behöver du inte tänka på :)

Det beror på, verkligen.
Var du befinner dig alltså. Promenerar du i områden som Limhamn,Slottstaden,Bunkeflo,Höllviken,Västrahamnen,Gamla Väster.
Ja då är det hur lugnt som helst. En rik klienten bor där och folk har duktigt med pengar. 80% utgörs utav svenskar eller väldigt intrigerade invandrare som är utbildade och/eller har bra jobb. Det är liksom high life.

Vistas du däremot i Krokbäck,Holma,Lindängen,Nydala,Rosengård,Hermosdahl ja då kan inte en jävel svenska om dom är 50+, det är sopor på gatorna, bilar kör runt med tonade rutor, du får inte kvitto någonstans, du kan se folk slåss random, mopeder kör på gräsplättar och cykelbanor, kamphundar är fria, du ser skotthåll på dörrarna, du ser bilar uppbrunna...Du lär inte åka ill ut men det ser så jävla sunkigt ut.

Sen är problemet att Malmö är en SJUKT liten stad, du kommer ifrån stans värsta ghetto till rikaste delen på 2 minuter med bil och 7-8 med cykel. Vi har inga förorter så allt känns nära. Dessa politiker i Sverige är lögnare och hycklare. Hade dessa områden varit en utopi så hade dom bott där själva - det gör dom aldrig :)

Att politikerna är as är vi överens om, inget snack.

Tack för svaret.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp