Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

På tal om jobb... har haft 3 extrajobb under året (jobbar redan heltid), målet var att komma upp i 100 000 kr inkomst från extrajobben. Kollade mina lönespec idag och ser att jag är uppe i 145 427 kr brutto, har inte kunnat jobba så mkt i december men kommer antagligen att avsluta året med ca 150 000 kr fr extrajobben. Hade jag inte fått de pengarna hade situationen varit betydligt värre. Visst är det tufft ibland att sluta på sitt vanliga jobb kl 18 och sen åka direkt och jobba flera timmar till.... jobbar mån - sön, har på sin höjd haft max 15 lediga söndagar på hela året och 3 veckors semester men för mig är det SÅ VÄRT!!!! Klappar mig själv på axeln.

På tal om jobb... har haft 3 extrajobb under året (jobbar redan heltid), målet var att komma upp i 100 000 kr inkomst från extrajobben. Kollade mina lönespec idag och ser att jag är uppe i 145 427 kr brutto, har inte kunnat jobba så mkt i december men kommer antagligen att avsluta året med ca 150 000 kr fr extrajobben. Hade jag inte fått de pengarna hade situationen varit betydligt värre. Visst är det tufft ibland att sluta på sitt vanliga jobb kl 18 och sen åka direkt och jobba flera timmar till.... jobbar mån - sön, har på sin höjd haft max 15 lediga söndagar på hela året och 3 veckors semester men för mig är det SÅ VÄRT!!!! Klappar mig själv på axeln.
Bra kämpat du!
Mycket välförtjänt <3

och idag vill jag passa på att GRATTA min fina vän @Terry_ då jag av en händelse råkar veta att det är DIN stora dag IDAG... GRATTIS BÄSTA DU !!!!! :D:p:D

Tack babe!!! Men låt dig inte luras, denna man blir aldrig vuxen :D

En extra växel, Och så nådde du nästan dubbelt!
Nä fy, Motiverad blir man, Tack!

Ibland tänker jag under tiden jag jobbar att med de här slantarna som jag får ihop idag kommer jag att betala den och den räkningen... och motivationen slår i taket då. Jag vet att en del känner att de inte klarar av att jobba så mkt extra och är rädda för utbrändhet etc och det har jag full respekt för men för min del så blir jag sjuk av oro att gå hemma och ha räkningar på hög, genom att jobba extra då känner jag att jag kan påverka min egen situation till det bättre så för mig är det tvärtom, jag kommer klappa ihop psykiskt om jag går hemma och oroar mig. De här extrajobben har även bekostad två resor jag gjort med min dotter, inga märkvärdiga resor, en utlandsresa på 5 dagar med hotell och flyg och gå på musikfestival och en inom Sverige men även bekostad lite av semestern och annat.

Rätt skall vara rätt så jag ber om att få påpeka att Nystartfinans lovat (!) ta bort min UC-förfrågning när jag kommit ikapp med mina betalningar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp