- Meddelanden
- 1 723
- Mottagna reaktioner
- 2 243
- Poäng
- 1 367
Jag använder denna tråd till att önska God jul och Gott nytt år till forumets medlemmar.
TACK och det samma till dig och alla andraJag använder denna tråd till att önska God jul och Gott nytt år till forumets medlemmar.

Bra kämpat du!På tal om jobb... har haft 3 extrajobb under året (jobbar redan heltid), målet var att komma upp i 100 000 kr inkomst från extrajobben. Kollade mina lönespec idag och ser att jag är uppe i 145 427 kr brutto, har inte kunnat jobba så mkt i december men kommer antagligen att avsluta året med ca 150 000 kr fr extrajobben. Hade jag inte fått de pengarna hade situationen varit betydligt värre. Visst är det tufft ibland att sluta på sitt vanliga jobb kl 18 och sen åka direkt och jobba flera timmar till.... jobbar mån - sön, har på sin höjd haft max 15 lediga söndagar på hela året och 3 veckors semester men för mig är det SÅ VÄRT!!!! Klappar mig själv på axeln.

Tack tackBra kämpat du!
Mycket välförtjänt![]()
Under 2017 jobbade jag ihop ca 79 000 kr så la jag in en extra växel och tänkte komma över 100 000 kr i år.En extra växel, Och så nådde du nästan dubbelt!Tack tackUnder 2017 jobbade jag ihop ca 79 000 kr så la jag in en extra växel och tänkte komma över 100 000 kr i år.
En extra växel, Och så nådde du nästan dubbelt!
Nä fy, Motiverad blir man, Tack!