Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Att slå sönder besökare på fotboll är fullt motiverat.
Låt ett par fordon tillhörande en rättsvårdande myndighet offras, eskalera inte situationen.
Skillnad på folk och folk.

Står man och hoppar på en polisbil bör man skjutas ner därifrån! Att polisen istället väljer att fly sänder inga bra signaler till alla andra förortsgäng som också lär förstå att det är fritt fram att göra vad man vill i Sverige.

Ett påhittat våldsamt upplopp kontra uppenbart blåljussabotage.
Skillnad på folk och folk.
Står man och hoppar på en polisbil bör man skjutas ner därifrån! Att polisen istället väljer att fly sänder inga bra signaler till alla andra förortsgäng som också lär förstå att det är fritt fram att göra vad man vill i Sverige.

Ändå va dom tydligen för få så dom fick backa undan och ge bort sina polisbilar!
Morgan Johansson va dock nöjd med vad han ställt till med och tyckte att läget va helt under kontroll. Tydligen så ska det vara ok att plundra och hoppa på polisbilar i dagens Sverige. Sätt in militären så får dom lite träning ifall det väntar tuffare uppgifter framöver.

Inte orkat kolla igenom twitter, bara sett citat på aftonbladet från mogge "Oavsett vad man tycker om det högerextrema hatbudskap som Paludan står för, så är det oacceptabelt att reagera med detta allvarliga våld"
Jag uppfattar inte det som att han är nöjd

Inte orkat kolla igenom twitter, bara sett citat på aftonbladet från mogge "Oavsett vad man tycker om det högerextrema hatbudskap som Paludan står för, så är det oacceptabelt att reagera med detta allvarliga våld"
Jag uppfattar inte det som att han är nöjd

Från Twitter "Oavsett vad man tycker om det högerextrema hatbudskap som Paludan står för, så är det oacceptabelt att reagera med detta allvarliga våld. Bra att polisen agerat resolut för att omhänderta våldsverkarna och upprätthålla ordningen."

Dom omhändertog tydligen 2 personer och polisen lämnade platsen utan polisbilar, det dög för Morgan!

Från Twitter "Oavsett vad man tycker om det högerextrema hatbudskap som Paludan står för, så är det oacceptabelt att reagera med detta allvarliga våld. Bra att polisen agerat resolut för att omhänderta våldsverkarna och upprätthålla ordningen."

Dom omhändertog tydligen 2 personer och polisen lämnade platsen utan polisbilar, det dög för Morgan!

Bra där aftonbladet.
Morgan är lätt att imponera.

Linköping har jag varit i en gång tror jag? Har för mig jag varit där på koncert?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp