Exakt så känner jag att jag inte hjälper utan hen kommer att fortsätta som förut då det har pågått i flera år. Har hjälpt till förut men nu ville hen ha en mycket högre summa. 100000 !!!
Du får tycka detJa, alla som inte röstar på S/V/C/MP är fruktansvärda, hatiska homofober, rasister och miljöhatare. Dom är onda rakt igenom. Borde fängslas
Alla som inte älskar Greta, Pride, öppna gränser och massinvandring är högerextremister som måste bekämpas!!

Tyvärr så! Dessutom försöker han göra sig av med sina motståndare igenom att beordra att de mördas.Hm han illiminerar de som inte gillar honom och så har han sett till att han inte kan väljas bort längre. Så de som finns kvar är alla 'ja putin' sägare.
Bra att du sagt nej och stå fast vi det! Din vän behöver inte ännu ett lån (att spela bort) utan din vän behöver hjälp och ta tag i sitt spelmissbruk.Har en vän som sitter i riktigt dålig ekonomisk knipa. Spelar massor och har skulder på nära en miljon samtidigt som hen är arbetslös och jobbar endast helger. Det gör att hen sitter och spelar dagarna i ända o tar lån efter lån. Jag har själv suttit i liknande sits dock aldrig spelat på de nivåerna. Har precis löst alla mina små krediter och lån och påbörjat min resa mot skuldfrihet. Har fyra stora lån som jag ska se om det går att samla så småningom. Nu har min vän frågat mig om att ta ett lån på ett av mina avslutade krediter vilket jag verkligen inte vill. Hen säger att hen ska betala varje månad och ger mig dåligt samvete för att min situation har blivit bättre. Har sagt att jag inte tänker göra det men personen behöver hjälp. Har föreslagit skuldsanering samt hjälp av skuldrådgivare men vet inte vad jag kan göra mer. Vad skulle ni göra i min sits?
Bra att du sagt nej och stå fast vi det! Din vän behöver inte ännu ett lån (att spela bort) utan din vän behöver hjälp och ta tag i sitt spelmissbruk.
Det kan inte du hjälpa till med genom att ta ett lån.
Hoppas du kan stå emot.
Helt rätt, skulle gjort likadan!Har en vän som sitter i riktigt dålig ekonomisk knipa. Spelar massor och har skulder på nära en miljon samtidigt som hen är arbetslös och jobbar endast helger. Det gör att hen sitter och spelar dagarna i ända o tar lån efter lån. Jag har själv suttit i liknande sits dock aldrig spelat på de nivåerna. Har precis löst alla mina små krediter och lån och påbörjat min resa mot skuldfrihet. Har fyra stora lån som jag ska se om det går att samla så småningom. Nu har min vän frågat mig om att ta ett lån på ett av mina avslutade krediter vilket jag verkligen inte vill. Hen säger att hen ska betala varje månad och ger mig dåligt samvete för att min situation har blivit bättre. Har sagt att jag inte tänker göra det men personen behöver hjälp. Har föreslagit skuldsanering samt hjälp av skuldrådgivare men vet inte vad jag kan göra mer. Vad skulle ni göra i min sits?
Ska fan halsa i mig en flaska captain morgan imorgon.Jag tog ledigt imorgon. Jag kör helg nuFan vad jag behöver fredag nu, klarar ett krig en pandemi och nu det här skitet med Ryssland. Skulder på det.
Behöver en riktig jävla brakfyllaSka fan halsa i mig en flaska captain morgan imorgon.

Nej låna för bövelen inte ut nå pengar, du vet ju precis vart dessa pengar går och att du inte får tillbaka dom.. plus att din vän hamnar ännu längre ner i skiten. Säg att du sagt upp krediterna för att snygga till din UC. Vad är det vännen absolut behöver pengar till?Har en vän som sitter i riktigt dålig ekonomisk knipa. Spelar massor och har skulder på nära en miljon samtidigt som hen är arbetslös och jobbar endast helger. Det gör att hen sitter och spelar dagarna i ända o tar lån efter lån. Jag har själv suttit i liknande sits dock aldrig spelat på de nivåerna. Har precis löst alla mina små krediter och lån och påbörjat min resa mot skuldfrihet. Har fyra stora lån som jag ska se om det går att samla så småningom. Nu har min vän frågat mig om att ta ett lån på ett av mina avslutade krediter vilket jag verkligen inte vill. Hen säger att hen ska betala varje månad och ger mig dåligt samvete för att min situation har blivit bättre. Har sagt att jag inte tänker göra det men personen behöver hjälp. Har föreslagit skuldsanering samt hjälp av skuldrådgivare men vet inte vad jag kan göra mer. Vad skulle ni göra i min sits?