- Meddelanden
- 125
- Mottagna reaktioner
- 119
- Poäng
- 297
Samma härDet känns som att det är fredag idag!

Samma härDet känns som att det är fredag idag!

Då kör vi på detSamma här![]()

Jag går på din känsla och tar ett glas vin då... Hoppas bara det blir lördag imorgonDet känns som att det är fredag idag!

Då får du ta ett glas till idag, eftersom det är lördag idagJag går på din känsla och tar ett glas vin då... Hoppas bara det blir lördag imorgon![]()

Har fått brev av dem i flera år men aldrig ansökt. Reklamens siffror ser ju bra ut men har alltid varit skeptiskt. Har du erfarenhet av dem?Såg reklam i t-banan för bolån fr Nordax. Hoppas verkligen på att de som funderar på att ta bolån överväger andra alternativ i första hand.
Inte erfarenhet av bolån men min sambo sökte via förmedlare när vi skulle köpa bil och Nordax nappade men löjligt hög ränta, typ 17%, Ica erbjöd runt 5%.Har fått brev av dem i flera år men aldrig ansökt. Reklamens siffror ser ju bra ut men har alltid varit skeptiskt. Har du erfarenhet av dem?
Ok det de skickar reklam om är samlingslån men siffrorna verkar för bra för att vara sant. De sätter väl annan ränta när man söker på riktigt.Inte erfarenhet av bolån men min sambo sökte via förmedlare när vi skulle köpa bil och Nordax nappade men löjligt hög ränta, typ 17%, Ica erbjöd runt 5%.
Brukar det inte stå i dessa reklamutskick att räntan är individuell och sen anger de ett spann. Ju sämre förutsättningar desto högre blir räntan, så ja du har rätt att i reklamen ser det bra ut.Ok det de skickar reklam om är samlingslån men siffrorna verkar för bra för att vara sant. De sätter väl annan ränta när man söker på riktigt.