Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Tystnaden som uppstår i telefon när en vars bostad snart åker ut på exekutiv auktion efter ett par år med skulderna, och ogärna vill flytta, ringer och ska göra upp en avbetalningsplan."jag har pratat med en jurist som sagt att jag har rätt att delbetala"
Ville betala 2000 kr i månaden. Skatteskuld på 900k ungefär.
Lite för lite lite försent kanske ;/ alltid bra om man visar väl vilja o betala omgående då är det lättare att få nån schysst plan för avbet

Tystnaden som uppstår i telefon när en vars bostad snart åker ut på exekutiv auktion efter ett par år med skulderna, och ogärna vill flytta, ringer och ska göra upp en avbetalningsplan."jag har pratat med en jurist som sagt att jag har rätt att delbetala"
Kan man ens få avbetalningsplan med kronofogden?

Hoppas juristen inte tog så bra betalt för råden..

Skulle ju vara betalt på 45 år om det inte vore för räntan då :D
Som jurist borde denne kanske också ha kol på att KF inte har rätt att förhandla med andras fordringar.
Har juristen kanske skaffat sina kunskaper i Livets hårda skola?

Skulle ju vara betalt på 45 år om det inte vore för räntan då :D
Som jurist borde denne kanske också ha kol på att KF inte har rätt att förhandla med andras fordringar.
Har juristen kanske skaffat sina kunskaper i Livets hårda skola?

Ingen kan ge bra råd om man har inte har hela bilden framför sig.
Hur kan någon klara sig från utmätning på 900k skatteskuld under flera år?

Ingen kan ge bra råd om man har inte har hela bilden framför sig.
Hur kan någon klara sig från utmätning på 900k skatteskuld under flera år?
Det går. Har man inga inkomster är det preskriberat på 5 år.

Beklaglig situation, man skulle ha dragit i handbromsen tidigare men vi vet ju inte vad som ligger bakom. Hur gick det för denna stackaren?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp