Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Är detta klubben för inbördes beundran eller? Varje gång det tjafsas så kommer nåt sånt här. Känns det bättre efter man skrivit såhär eller?
Ignorera som ni skriver att man ska istället. Ni är inte ett dugg bättre än nån annan här!

My god va klockrent sagt !!! :)

Är detta klubben för inbördes beundran eller? Varje gång det tjafsas så kommer nåt sånt här. Känns det bättre efter man skrivit såhär eller?
Ignorera som ni skriver att man ska istället. Ni är inte ett dugg bättre än nån annan här!
Det kanske det är men det är bara scrolla förbi om det stör dig eller ngn annan.

I detta forum går det sakta men säkert bra för många, och inte alls för vissa. Jag tycker inte det här är ett forum för att håna och provocera. Denna gång kommer jag definitivt inte lämna utan stå på mig tills admin i så fall kastar ut mig.
Nej det är det absolut inte och det gäller för alla. Det hånas från olika håll nyligen var det en person här som kände sig hånad av Lasseman men ni som yttrar er nu hade stängd mun då.
Så nog sjutton är det skillnad på folk o folk alltid. Tänk på det
Uttrycket kasta inte Sten ... passar utmärkt här
Gör inte skillnad på människor Mjau fortsatte håna personen bara för någon dag sedan men då var det okej Fyfaan vilken jäkla dubbelmoral som förkommer här

Det kanske det är men det är bara scrolla förbi om det stör dig eller ngn annan.
Fast här är skillnad på folk i folk tyvärr.
Gick jättebra att håna en person för några dagar sedan.
Och nu är det inte okej vilket det aldrig är. Men ingen yppade sig då märkligt säger ganska mycket om folk

Rena rama dagisnivå! Den sa, han sa, hon sa, den har sagt o den har inte sagt osv osv! Hur gamla är ni? Hur har ni bara ork och tid att gå tillbaka läsa o komma ihåg gammal skit o dra upp igen! Scrolla förbi, ignorera och sluta tjabba när ni sagt att ni ska. Jävla trams!

Nej det är det absolut inte och det gäller för alla. Det hånas från olika håll nyligen var det en person här som kände sig hånad av Lasseman men ni som yttrar er nu hade stängd mun då.
Så nog sjutton är det skillnad på folk o folk alltid. Tänk på det
Uttrycket kasta inte Sten ... passar utmärkt här
Gör inte skillnad på människor Mjau fortsatte håna personen bara för någon dag sedan men då var det okej Fyfaan vilken jäkla dubbelmoral som förkommer här

Jag tycker begrepp som personliga påhopp, hån och tjafs missbrukas rejält på forumet. Man måste kunna ha åsikter och diskutera en sakfråga utan att det handlar om något av ovanstående.

Vet att karantän gör en galen men kom igen ekonomin kollapsar och folk dör. Släpp stridsyxan.

Har någon här blivit varslad än som inte är i restaurang och hotell? Alltså jag ser detta som ett riktigt problem, jag märker bland mina kunder att alla håller på pengarna nu.

Rena rama dagisnivå! Den sa, han sa, hon sa, den har sagt o den har inte sagt osv osv! Hur gamla är ni? Hur har ni bara ork och tid att gå tillbaka läsa o komma ihåg gammal skit o dra upp igen! Scrolla förbi, ignorera och sluta tjabba när ni sagt att ni ska. Jävla trams!
Ja och nu har jag inte tid med detta längre. Ska engagera mig i viktigare saker än detta tjafs.
Händer saker som är viktiga för samhället än lägga energin på skitsaker här.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp