Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ikväll kan jag fira fast inte Halloween utan att jag just nu är helt fri från förelägganden. Den sista jag hade var fr Sileo och idag fick jag mejl fr kf att de återkallat.
Så just i kväll har jag 0 (noll!)förelägganden. Det är värt att fira, eller hur!!

Misstänker att jag snart kommer att få ett nytt fr Avida... men den dagen den sorgen :)
Värt att fira, absolut! Håller alla tummar och tår. Vi kommer bli skuldfria allihopa! Det kan ta sin tid men vi kämpar på!

Hejsan allihopa jag är ny här sedan snart ett år. Vill bara säga att jag verkligen tycker att det är roligt att få kompisar och inte vara ensam längre även om ni älskar annorlunda intressen. Både hjärtat och ögonen svämmar över av att få skriva till folk istället för att se serier på kvällen. Känns som att man har fått systrar och bröder och någon sur förälder här och där, haha! Den onda tvillingen och någon rival till kusin. Nej, ni är fantastiska och personligheterna lyser igenom. Det är svinkul och jättetryggt att ha ett rävgryt att retirera till när verkligheten äter upp en.
Som en stor skuldsatt sekt. Best ever. :)

Kul att min fantastiska personlighet lyser igenom. Det värmer. Får mest höra att jag har usel människosyn och andra invektiv annars:)

Kul att min fantastiska personlighet lyser igenom. Det värmer. Får mest höra att jag har usel människosyn och andra invektiv annars:)
Det tror jag inte att du har, usel människosyn :) och jag håller med Lilaros, känns verkligen som en samling bra individer här inne! Gillar forumet skarpt!

Du är väl fisk i stjärntecken bara så att du uppfattas som bitter fast du bara är en know it all... haha skojar. Klart du inte är dum för att du är rak och ärlig. Det behövs väl olika typer så inte alla sitter och slappnar av och kör ryggdunk.

Du är väl fisk i stjärntecken bara så att du uppfattas som bitter fast du bara är en know it all... haha skojar. Klart du inte är dum för att du är rak och ärlig. Det behövs väl olika typer så inte alla sitter och slappnar av och kör ryggdunk.
Tror morfar var fisk, jag är der inte. Jag åt fisk tidigare i veckan

Jag förstår inte varför försäkringar ska ligga på autogiro när mer än dubbelt av det man avtalat dras från kontot. Nästan 2000 kr. För 6 försäkringar 1 månad, flera på lägstabeloppet och 25% rabatt... :rolleyes: Kommer tvinga min kontakt där att redovisa exakt vad som kostat så mycket.
Men i övrigt! Fredag! YES

du kanske är den "sura föräldern" i sammanhanget ;)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp