Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Två dagar i rad har brevlådan varit helt TOM när jag öppnat den!! Först tänker jag Men Gud vad skönt men det känns overkligt på något sätt, var är all post liksom! Sen kom jag på att postmord skulle sluta dela post varje dag. De kanske redan har börjat med det!! Så där har vi det... kommer säkert ligga 78 brev i lådan på måndag :eek:

Två dagar i rad har brevlådan varit helt TOM när jag öppnat den!! Först tänker jag Men Gud vad skönt men det känns overkligt på något sätt, var är all post liksom! Sen kom jag på att postmord skulle sluta dela post varje dag. De kanske redan har börjat med det!! Så där har vi det... kommer säkert ligga 78 brev i lådan på måndag :eek:

Oj, inte varje dag längre :/ det var inte bra. Jag bor på landet och fick ett inkassokrav som gick ut 25e otkober tre dagar innan fast det var utskrivet 17e oktober. Gäller att inte vara sen med något viktigt för man hinner knappt samla ihop pengar då med någon dag tillgodo och inkassobolag som vägrar avbetalning på 6000 kronor. Då är man körd liksom.
Grr.
Skönt med ingen post på ett sätt, ja =)

Oj, inte varje dag längre :/ det var inte bra. Jag bor på landet och fick ett inkassokrav som gick ut 25e otkober tre dagar innan fast det var utskrivet 17e oktober. Gäller att inte vara sen med något viktigt för man hinner knappt samla ihop pengar då med någon dag tillgodo och inkassobolag som vägrar avbetalning på 6000 kronor. Då är man körd liksom.
Grr.
Skönt med ingen post på ett sätt, ja =)
Vet inte om de har infört det men det skrevs i tidningarna att det var på förslag.
Händer ofta att inkasso eller föreläggande är daterat typ 5-7 dagar innan man själv får de ti lådan! Jättekonstigt och man blir extra stressad som du säger!

Vet inte om de har infört det men det skrevs i tidningarna att det var på förslag.
Händer ofta att inkasso eller föreläggande är daterat typ 5-7 dagar innan man själv får de ti lådan! Jättekonstigt och man blir extra stressad som du säger!

Ja, åtta dagar på sig från utskriftsdatumet på inkassoblanketten känns sådär. Okej, ska ändå vara mer försiktig. =)

Backade på en betongsugga som avslutning på arbetsveckan. Jävla sopa man är.

Hmm har fått en stor grävling som bökar på altanen helt orädd. Känns som julafton att få det problemet.
Skrämde bort den tre gånger men den kom tillbaka alla gånger efter någon minut. Har ingen mat ute.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp