Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jag förutsätter att vissa nu får ett utbrott över att du skrev att det var roligt.

Nej, väldigt torra tillställningar.
Man måste få skämta ibland i livet :) vet inte om det är så torra tillställningar när notan hamnar på 400k ;)

Man måste få skämta ibland i livet :) vet inte om det är så torra tillställningar när notan hamnar på 400k ;)

Jo, det kan man tycka men då blir det väldigt upprört för folk mår inte bra, stressade osv....

Blev något fel tror jag, de tillställningar jag varit på är ganska torra.
Ingen aning om hur många som deltog, är det 500 pers är det inte så blodigt, 100 pers inte så farligt heller om boende var inkluderat. Men 400k är mycket pengar.

Jo, det kan man tycka men då blir det väldigt upprört för folk mår inte bra, stressade osv....

Blev något fel tror jag, de tillställningar jag varit på är ganska torra.
Ingen aning om hur många som deltog, är det 500 pers är det inte så blodigt, 100 pers inte så farligt heller om boende var inkluderat. Men 400k är mycket pengar.
Jag bryr mig faktiskt inte om att det är en statlig myndighet för jag tycker även dom som jobbar där behöver ha roligt och umgås faktiskt , precis som man gör på privata företag ! :)

Jag bryr mig faktiskt inte om att det är en statlig myndighet för jag tycker även dom som jobbar där behöver ha roligt och umgås faktiskt , precis som man gör på privata företag ! :)
Jo det behövs nog säkert. Det är rätt dammigt på de jag varit på.

Av ngn anledning tänkte jag på dig @Lilaros när jag såg den här bilden i tidningen imorse ❤️
IMG_2447.JPG

Haha väldigt nära där jag bor :) @Lasseman har ni så kul på er fester ? :)

Det dyker ju titt som tätt upp såna där artiklar. Vanligtvis brukar det vara snuten eller kommunpampar som super till och orsakar skandaler. KFM sticker inte direkt ut i det sällskapet.

Men det är lite som Israel-gate. Man klagar över tidsbrist men har tydligen tid med fylleslag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp