6300 kr för en stor och fin tvåa, nyrenoverad, inglasad balkong
Storstad.
Jag vet inte om jag levt under en sten men pröjsar 9500 för en nyproducerad 2a i Malmö och tycker det är skitdyrt. Din likaså.
Jag levde i någon falsk verklighet där en tvåa och trea max kostade 6000 men vem jag än frågar betalar fan bra mycket mer. Märkligt.
Har det alltid varit såhär dyrt?
Utkanten men 10 min från centrum, havsnära ser en glimt av havet från min balkong. -Centralt, bra område?! För det låter ytterst billigt...
Vi har många fastigheter i Din stad och jag vet kvm priset på lägenheterna i de flesta områden.

Nyproducerat är svindyrt!!!Jag vet inte om jag levt under en sten men pröjsar 9500 för en nyproducerad 2a i Malmö och tycker det är skitdyrt. Din likaså.
Jag levde i någon falsk verklighet där en tvåa och trea max kostade 6000 men vem jag än frågar betalar fan bra mycket mer. Märkligt.
8.500 kr för 78 kvm i centrala Göteborg. Byggt i slutet av 80-talet. Har stor balkong mot innergård. När jag flyttade in så var hyran över 5 tkr/månad så mina kompisar tyckte inte jag var klok, men jag hade inneboende de första åren för att klara hyran och nu är den ju mer än hygglig, så kanske det på sikt planar ut för nybyggda hyresrätter. Det är nog mycket billigare att bo i bostadsrätt på längre sikt, men jag och många andra har aldrig haft möjligheten att få bostadslån.Jag vet inte om jag levt under en sten men pröjsar 9500 för en nyproducerad 2a i Malmö och tycker det är skitdyrt. Din likaså.
54 kvm i Örebro 2 rum 3721 kr![]()