Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Egentligen ingen skillnad på vanliga köp.
Men fördelen är väl att man kan backa ur ett vanligt köp om kåken brinner ner. osäker på hur det funkar med exekutiv dock.
Tro mig när jag säger att exekutiva köp inte är som vanliga köp.

Egentligen ingen skillnad på vanliga köp.
Men fördelen är väl att man kan backa ur ett vanligt köp om kåken brinner ner. osäker på hur det funkar med exekutiv dock.

Det går ju att låta bli att betala slutsumman, man riskerar dock att bli av med handpenningen.

Det går ju att låta bli att betala slutsumman, man riskerar dock att bli av med handpenningen.
Vid vanliga köp? Eller vid exekutiv?

Kan väl räknas som ett massivt "dolt" fel om huset man ska köpa brinner upp så tomten är tom vid tillträde? :facejoy:

Vid vanliga köp? Eller vid exekutiv?

Kan väl räknas som ett massivt "dolt" fel om huset man ska köpa brinner upp så tomten är tom vid tillträde? :facejoy:

Exekutiv försäljning menade jag.

Dolda fel och nedbrunna hus påverkar inte försäljningen hos kronofogden alls.

Jaha... så.. hur dyrt är det att gå till tandläkaren?

Inte gått på tio år, skulle varit dit förra månaden men de bokade om. Varit lite rädd för det, då de kommer innebära någon lagning osv.
Nu bet jag av dessutom av en bit av en tand, en liten bit men ändå.
Har tid om en månad, känns som att de blir dyrt de här.

Samtidigt lovat mig själv att aldrig mer laga den tanden, utan de får lov att rycka ut den nästa gång (gjort en rotfyllning som krävde 3-4 besök).

Jaha... så.. hur dyrt är det att gå till tandläkaren?

Inte gått på tio år, skulle varit dit förra månaden men de bokade om. Varit lite rädd för det, då de kommer innebära någon lagning osv.
Nu bet jag av dessutom av en bit av en tand, en liten bit men ändå.
Har tid om en månad, känns som att de blir dyrt de här.

Samtidigt lovat mig själv att aldrig mer laga den tanden, utan de får lov att rycka ut den nästa gång (gjort en rotfyllning som krävde 3-4 besök).
För 1½ år sedan var jag tvungen att dra ut en infekterad hörntand. Drygt 4,800 kr ville kliniken ha för pinan i stolen.

Måste ju vara bra mycket billigare att betala en flygbiljett för 800 spänn till valfritt Europeiskt billigare land och åtgärda det där.

Polen exempelvis eller Kroatien. Har många vänner och bekanta som gjort allt ifrån tandvård till hårinplantant i diverse olika billigare europeiska länder.

Ungern ska väl ha okej tandvård till vettiga pengar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp