- Meddelanden
- 1 417
- Mottagna reaktioner
- 712
- Poäng
- 677
Bara på den i Rödby. Tyckte det var helt ok, men man får ha med sig den stora plånboken...Någon som har varit på Lalandia?
Bara på den i Rödby. Tyckte det var helt ok, men man får ha med sig den stora plånboken...Någon som har varit på Lalandia?

Nu begärnde jag omprövning då jag fortfarande är arbetslös. Men jag fick inte ange några andra uppgifter, som hushåll etc. Vi ska troligtvis flytta inom några månader, då kommer jag behöva göra en ny omprövning utifrån de förhållandena. Specificerar man inte något? Jag kunde inte heller välja civilstånd i min ansökan om omprövning, trots att det står att man ska ange civilstånd i tredje steget eller något... Oklart. Någon med info?![]()
Ah... Får väl se vad som händer när handläggnignen kommit fram till mitt ärende då...Var samma när jag omprövade. Fattar 0.
Nu är nästa fråga vad som händer nu när jag inte kan betala nästa månad. Hmm.JappSäker på att det redan tagits upp på forumet innan men, Har fått inledande skuldsanering och ska betala första gången i april, pausas min löneutmätning redan nu?
Får man fråga vilket datum du skickade in ansökan och vilket datum du fick samtal och sen inledande? Väntar på mitt nämnligenSäker på att det redan tagits upp på forumet innan men, Har fått inledande skuldsanering och ska betala första gången i april, pausas min löneutmätning redan nu?

Mitten av september och nu i veckanFår man fråga vilket datum du skickade in ansökan och vilket datum du fick samtal och sen inledande? Väntar på mitt nämnligen![]()