Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jag har en men tycker inte det är så bra..

Har också hört det. Många är missnöjda.

Vad är det bästa du har gjort i din airfryer? Många säger att kyckling blir mycket bättre i en airfryer än i en ugn. Stämmer du in i den kören?

Jag har, dock skulle jag inte säga att den ersätter en ugn. Dock används den flertalet gånger i veckan, så den är inte helt onödig :tummen:.

Senast igår blev det schnitzel i den, och pommes.
Jag är är absolut för, även om den kan vara lite klumpig.

Man hör så mycket om den, att den ska vara så himla bra. Ser också hur mycket den ersätter saker. Jag antar att den ersätter det en ugn kan göra. Har jag fel?

Är du nöjd eller hade du önskat mer?

Man hör så mycket om den, att den ska vara så himla bra. Ser också hur mycket den ersätter saker. Jag antar att den ersätter det en ugn kan göra. Har jag fel?

Är du nöjd eller hade du önskat mer?
Jag är nöjd, dock skulle jag önska en storlek större bara.
Jo, den ersätter till stora delar en ugn. Går ju snabbare än i en ugn också.

Framförallt smidigt när det är ”ont om tid” för matlagning, en påse Nuggets och en påse pommes…15 min så är det klart :facejoy:.

Använt den 5 gånger. Den låter som fan, tycker inte det blir bra mat heller.

Har en OBH Nordica.

Ska sälja den på Marketplace.

Är det någon här på forumet som har en airfryer? Funderar på att införskaffa men har inte plats i köket för åbäket.

Ersätter airfryer en ugn mer eller mindre?
Har och tycker det är kung, men smaken är som baken förstås.

Senast idag gjorde jag storkok av korvstroganoff i den.
Annars det ”klassiska” som strips, Nuggets. wings, schnitzel osv. Köttbullar, biffar, tjockpannkaka, även muffins.
Värma bacon, osv.

Är ju i stort sett varm direkt, inget matos.
Men såklart kan man inte göra jättemycket åt gången som i en ugn.

Har också hört det. Många är missnöjda.

Vad är det bästa du har gjort i din airfryer? Många säger att kyckling blir mycket bättre i en airfryer än i en ugn. Stämmer du in i den kören?

Jag gjorde strips en gång som blev riktigt bra, som att äta ute, men efter det har jag bara fått till något halvdant.

"Justitieminister Gunnar Strömmer känner inte igen det aktuella fallet men säger:

– Det är bra att polisen kan hjälpa till att dra in skulder men man kan ju inte sälja en bil som tillhör någon annan, säger han."

Pratade med en utav mina bästa vänner som är högt uppsatt lokalpolitiker i en större kommun. Enligt honom är det ifrån gräsrotsnivå ett tryck nu uppåt i ledet att förändra det här med att staten stjäl folks bilar, egendom och dylikt. Man har insett hur fel det kan slå nämligen efter alla dessa fall som nu börjar komma till ytan.

Märkligt lagen var ju klockren och fläckfri....

Det bästa nu vore om det kom ytterligare fall i absoluta närtid, där kanske en dement stackars dam får sin bil för 22.000 stulen eftersom att hennes skuldsatta son lånade bilen utan hennes vetskap första gången för att att köpa läkemedel till sin mor. Kommer bli tråkigt för den dementa damen men sådant som behövs för att dessa stölder utav folks egendom ses över.
Kan du be din vän att se över skattetrycket?

Det är den stöld som drabbar flest medborgare.

Kan du be din vän att se över skattetrycket?

Det är den stöld som drabbar flest medborgare.

Blir ju inte bättre utav att han företräder ett parti som sägs jobba för att minska just detta men i själva verket gör man i princip noll och ingenting, det man förlorar på gungorna tar man igen på karusellerna. Men ja, du har naturligtvis 110% rätt. Detta med dessa utmätningar påverkar ju en promille, påverkar inte mig ett dugg och förmodligen inte ens merparten på Sveriges mest skuldsatta lånforum :D
Det du skriver däremot påverkar oss nästan alla....

Är det någon här på forumet som har en airfryer? Funderar på att införskaffa men har inte plats i köket för åbäket.

Ersätter airfryer en ugn mer eller mindre?
Vi kör en ”original” Philips air fryer. Funkar kanon till det mesta man annars kör i fritös.
Ersätter ugn är att ta i, men du kan köra mycket i den.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp