Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Det låter verkligen fruktansvärt och cyniskt att fråga detta som jag kommer att fråga nu men sen samtidigt bor man med barn i flera månader utan kyl,ugn,spis,micro och saknar el så anser jag frågan ändå kan vara befogad - kommer du få något arv?
Beklagar naturligtvis sorgen också <3.

Det låter verkligen fruktansvärt och cyniskt att fråga detta som jag kommer att fråga nu men sen samtidigt bor man med barn i flera månader utan kyl,ugn,spis,micro och saknar el så anser jag frågan ändå kan vara befogad - kommer du få något arv?
Beklagar naturligtvis sorgen också <3.
Ja den är ändå befogad så sätt. Det är inga stora pengar isåfall. Kanske 100-150 000 som max. Vet inte alls om jag får behålla dom med KFM och allt.

Tack! <3

Då lär bostäderna öka än mer i pris, vilket innebär än mer skuldsatta svenskar…

För oss som inte är insatta - Varför skulle det inte vara bra med henne?

Hon har varit medlem på forumet i 11 år och jag vågar påstå nästintill dagligen varit aktiv.
En utav dom absolut mest uppskattade skribenterna som årligen blir nominerad till diverse hedersomnämnande titlar som årets skribent och årets mest kunniga.

Nu är hon Senast sedd 7 Juni 2024

Hon kan naturligtvis valt att lämna forumet men då hon var engagerad i flertalet trådar både på forumet och via PM bedömer jag det åtminstone som osannolikt och vore skönt med ett livstecken iallafall.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp