Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Till något helt annat, om jag har ett parkettgolv som inte är helt i våg (gammal kåk) men vill byta ut golvlisterna. Går det att få snyggt?

Till något helt annat, om jag har ett parkettgolv som inte är helt i våg (gammal kåk) men vill byta ut golvlisterna. Går det att få snyggt?

Ja för att svara på frågan då, ja det går det.

Ingen aning om hur det ska gå till dock.

Bra att du svarade direkt på frågan och inte kom med utsvävningar i form av egna åsikter om hur det skulle kunna bli gjort

Nja. Man ska kanske inte rekommendera Atarax till någon som har dubbelslag? Men vad vet jag... Jag är ingen läkare.
Men att ta eller ge medicinrekommendationer av okända människor på ett forum känns väl lite sådär...

Det var inte att han skulle ta något utan läkarordination
Det är receptbelagt

Senast ändrad:
Golvlisterna får följa golvet bara, listerna får luta samma som golvet....eller hur menar Du?
Vill Du sätta listerna i våg och låta golvet luta?

Är det någon här på forumet som jobbar inom sjukvården alternativt haft dessa bekymmer?

Jag plågas konstant utav dubbelslag/extraslag. Det är ingenting som är farligt och jag har kollat upp det hos kardiologer med EKG osv. Men det är ju ett jävla helvete att jag dubbelslag konstant under en dag för det skapar ju som ni säkert kan förstå orolig känsla där man tror att pumpen ska lägga av och jur mer man tänker på det desto mer intensivt blir det. Alla människor har dubbelslag men jag har det hela tiden tycker jag. Fått betablockerare på recept men dom hjälper noll och ingenting.

Någon som haft bekymmer med detta? Hur löste ni det?
Dricker du energi drycker eller kaffe, röker eller snusar?

Dricker du energi drycker eller kaffe, röker eller snusar?

Aldrig druckit energidryck. Samma gäller för kaffe. Röker gör jag inte heller.
Däremot har jag snusat en dosa om dagen senaste kanske 20 åren.

Då tas den upp I deklarationen året efter du säljer, blir som en del av ditt underskott av kapital

Det här känns lite som ett banalt ärende jämfört med hälsoproblemen orsakade av ekonomisk stress (hoppas det snart blir bättre Terry), men vill bara sticka in frågan om det här (aktieförluster) tas upp automatiskt i deklarationen nu för tiden eller om det är något man fyller i själv? Med en förlust på drygt 44 K borde det ju bli runt 13 K "tillbaka" då va?

Aldrig druckit energidryck. Samma gäller för kaffe. Röker gör jag inte heller.
Däremot har jag snusat en dosa om dagen senaste
Vad bra, då beror det inte på det iallafall. Varför jag frågade var för att en person jag känner drack energidryck och fick hjärtat att rusa/ dubbelslag och likadant när han drack kaffe. Han slutade med båda och blev bättre. Är det i några speciella situationer du får detta eller är det när som helst?
Det bästa är att en läkare får utreda dina problem. Vi som är här inne är inga läkare eller experter tyvärr. Lycka till och hoppas det löser sig för dig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp