Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Dagens Industri är inte heller helt familjära med begreppen...

Jag vill också vara med på kvarstadsrannsakan

Haft första utmätningen på lönen i juli, går det o se klart på kronofogdens sida från vilka lån det dragits? Eller är det bara själv att hålla koll på summorna på dom skulder som ligger?

Där kan man faktiskt begära att de ska föregå med gott exempel. Du får skicka skribenten denna tråd : https://www.xn--lnforum-exa.se/threads/vad-är-det-för-skillnad-mellan-utmätning-och-beslag.25045/ :)

Haft första utmätningen på lönen i juli, går det o se klart på kronofogdens sida från vilka lån det dragits? Eller är det bara själv att hålla koll på summorna på dom skulder som ligger?
Det kommer du kunna se. Det tar några dagar innan du kan se det. Gå in på mina skulder och sen på respektive lån så kan du se det där

När jag läst om denne mans alla turer både med sitt företag och privat så känner jag att ... ja, det jag ställde till för mig själv innan jag fick skusan kanske inte var SÅ himla farligt. Känns alltid skönt att någon kan vara värre.

Man undrar vart börserna är på väg. Kraftiga fall och vart finns botten? Blir intressant att följa!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp