Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Har en skuld på Visma som bara består av påminnelseavgifter. Några av påminnelseavgifterna har höjts några kronor i ränta men dom flesta står still. Någon som vet hur det kommer sig? Får dom ta ränta på påminnelseavgifter?

Har en skuld på Visma som bara består av påminnelseavgifter. Några av påminnelseavgifterna har höjts några kronor i ränta men dom flesta står still. Någon som vet hur det kommer sig? Får dom ta ränta på påminnelseavgifter?
Man får inte ta ut ränta på påminnelse avgifter.

Man får inte ta ut ränta på påminnelse avgifter.
Dom tar ränta på inkassokostnaden på 180 kr och på påminnelseavgifter. Är det bara påminnelseavgifter dom ej går ta ränta på? Inkassokostnaden på 180 kr, får dom ta ränta på den?

Dom tar ränta på inkassokostnaden på 180 kr och på påminnelseavgifter. Är det bara påminnelseavgifter dom ej går ta ränta på? Inkassokostnaden på 180 kr, får dom ta ränta på den?
Ja dom får ta ränta på Inkassokostnaden tyvärr.

Ja dom får ta ränta på Inkassokostnaden tyvärr.
Tack Patron för svar. Kan du hjälpa mig med en fråga. Inkassokostnaderna är elräkningar. Vissa är på 180 kr. Vissa är på 180 kr plus 200 kr övriga avgifter. Står så på fakturorna. Vad är det för 200 kr?

Tack Patron för svar. Kan du hjälpa mig med en fråga. Inkassokostnaderna är elräkningar. Vissa är på 180 kr. Vissa är på 180 kr plus 200 kr övriga avgifter. Står så på fakturorna. Vad är det för 200 kr?
Jag tror det är en uppmaningskostnad som tas ut enligt ellagens 11kap för privatpersoner vid inkassokrav.

Att upprätthålla en god statsförvaltning är oerhört viktigt, ännu ett exempel på när det inte lyckas.

Undrar vad som faktiskt hänt där, vad slarvet består i. Jag är inte jätteförvånad. på FK verkar det verkligen ska gå undan med det mesta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp