Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Fy fan vad man måste dränera det här träsket med alla dessa latmaskar på myndigheter runt om i landet.

Nyårsafton. Jo, jag tjänade pengar på förvärvsarbete men jag kan bara skriva att det var slitsamt på natten i ambulans. Slitsamt 2024 med ekonomin men så tacksam så länge jag är frisk ( och hel!) Önskar er alla ett Gott Nytt År!
Vi har samma yrke, körde konstant i 13 timmar. Lite plåster på såren är kvalificerad övertid plus lite extraersättnigar till.

Undrar om ränteproppen gått ur nu..
Såg jag rätt har redan över 20 nya brf/fastigheter gått till försäljningsenheten efter årsskiftet..

Undrar om ränteproppen gått ur nu..
Såg jag rätt har redan över 20 nya brf/fastigheter gått till försäljningsenheten efter årsskiftet..
Menar du att brf har konkat? Olustigt om man köpt en lght i något som konkar.
Pratade med lite vännner och ingen av dera brf har behövt höja ännu och såg inte hller att de ska behövas under 2024. De har nog valt rätt förening när de köpte.

Menar du att brf har konkat? Olustigt om man köpt en lght i något som konkar.
Pratade med lite vännner och ingen av dera brf har behövt höja ännu och såg inte hller att de ska behövas under 2024. De har nog valt rätt förening när de köpte.
Nej. Förlåt. Utmätta lägenheter eller tvångsförsäljningar.. Inte själva föreningen

Fy fan vad man måste dränera det här träsket med alla dessa latmaskar på myndigheter runt om i landet.

Man kan hoppas att nybildade Utbetalningsmyndigheten kan stoppa lite av det som dränerar välfärden på pengar...

Man kan hoppas att nybildade Utbetalningsmyndigheten kan stoppa lite av det som dränerar välfärden på pengar...

Jag har fått för mig att dom kommer att reagera, inte agera..

Jag har fått för mig att dom kommer att reagera, inte agera..
Lag (2023:454) om transaktionskonto vid Utbetalningsmyndigheten

2§ Utbetalningsmyndigheten ska administrera ett system med transaktionskonto för utbetalningar från statliga myndigheter. De myndigheter som omfattas av systemet är Arbetsförmedlingen, Centrala studiestödsnämnden, Försäkringskassan, Pensionsmyndigheten och Skatteverket.

Låter ganska aktivt i mina öron.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp