Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Om jag inte kan se så kan väl inte någon annan se sina uppgifter för oktober ?
Alla har ju inte samma arbetsgivare som dig. Andras arbetsgivare kan ju rapportera när dom tycker att dom vill, och då behöver dom inte ta hänsyn till vad just du tycker om att andra kan se när du inte kan se.

Jag tänker att de va sjukt att de lyckade besluta om de samma dag som de kom ut på Skatteverket

Det är tur att det finns utskriftstjänster som sköter de absolut flesta brevutskicken.
Gjorde några smärre åtgärder häromdagen på en person som hade fått mig sysselsatt i dagar med kuvertering. Tänker jag rätt blev det över 800 brev utifrån några knapptryck på ett par minuter

Alla har ju inte samma arbetsgivare som dig. Andras arbetsgivare kan ju rapportera när dom tycker att dom vill, och då behöver dom inte ta hänsyn till vad just du tycker om att andra kan se när du inte kan se.
Jag menar när skatteverket uppdaterar sidan beträffande förra månadens inkomst. Eller detta är individuellt ?

Jag menar när skatteverket uppdaterar sidan beträffande förra månadens inkomst. Eller detta är individuellt ?
De lär knappast ha en "publicera-knapp", utan det uppdateras vartefter de får in uppgifterna från källan.

De lär knappast ha en "publicera-knapp", utan det uppdateras vartefter de får in uppgifterna från källan.
Arbetsgivarna måste rapportera senast den 12:e eller om det är helg, närmsta vardag därpå. De flesta rapporterar inte förrän efter månadsskiftet eftersom kontantprincipen gäller vid lön. Ska precis själv rapportera min lön från mitt företag och även för min mans företag, så jag kan kolla om det syns direkt, brukar ta en dag för Skatteverket eftersom de har nattkörningar, för mig. Som arbetsgivare blir det avräknat först tidigast den 12:e.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp