Blir tajt tror jag då lönerna körs i mitten fram till 20:e hos de flesta.Frågar åt min vän, inkomstredovisning till kfm har kommit. De vill ha uppfiterna senast 14/11, hinner de fatta beslut innan november lön?![]()
Jag fick beslut samma dag eller dagen efter jag skickade in. Så det finns definitivt risk att dom hinner starta i november skulle jag säga. Våra löner körs väldigt nära inpå utbetalningar. Men det verkar ju vara olika.Frågar åt min vän, inkomstredovisning till kfm har kommit. De vill ha uppfiterna senast 14/11, hinner de fatta beslut innan november lön?![]()
Vilken datum i månaden fick du beslut ?Jag fick beslut samma dag eller dagen efter jag skickade in. Så det finns definitivt risk att som hinner starta i november skulle jag säga. Våra löner körs väldigt nära inpå utbetalningar. Men det verkar ju vara olika.
Jag fick den 27 oktober. Väntade med att skicka in tills lönen var bokförd på mitt konto. Hade till den 2 november på mig egentligen.Vilken datum i månaden fick du beslut ?
Då hade de en månad på sig till nästa lön.Jag fick den 27 oktober. Väntade med att skicka in tills lönen var bokförd på mitt konto. Hade till den 2 november på mig egentligen.
Det är ju lite när hes löner körs.Tack, då kan jag ändå förbereda henne på det "värsta", men bästa i mina ögonTack!!
Ja precis, o det vet jag inte tyvärr. Men det återstår o seDet är ju lite när hes löner körs.

Jag vet. Men jag vet ändå att våra löner körs nära inpå lön. Hos oss hade löneutmätning startat samma månad om beslut kommit in dem 20e men troligen ett par dagar efter med då vi får lön 27e och dom körs sent. Men det är ju såklart olika.Då hade de en månad på sig till nästa lön.