Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Din kompetens är under all kritik du kan ingenting om turer delgivning inkasso löneutmätning
Okej, nej jag kan väl inte det då.
Oavsett vad du inbillat dig så är det vare sig inkassobolag/krav eller betalningsföreläggande inblandat vid skatteskulder.

Delgivning är inte borttagen
Kan ge dig ett halvt rätt, den är inte borttagen, det stämmer.
Det beror på att man inte kan ta bort saker som inte finns.
Du ska nog fundera ett varv extra innan du uttalar dig helt felaktigt och dessutom förbehållslöst menar på att andra inte vet vad dom pratar om.

Kan ge dig ett halvt rätt, den är inte borttagen, det stämmer.
Det beror på att man inte kan ta bort saker som inte finns.
Du ska nog fundera ett varv extra innan du uttalar dig helt felaktigt och dessutom förbehållslöst menar på att andra inte vet vad dom pratar om.
Nytt konto, tre poster på raken, känner en professor, känner dock inte till skiljetecken...

Nytt konto, tre poster på raken, känner en professor, känner dock inte till skiljetecken...
Håll dig till saken istället för anmärka om skiljetecken.System fel med ränta o inlåningsränta lagändring på gång lär dig något i stället för att sitta här o mästra.Du kan ingenting vet ingenting. Vad är ditt yrke? Vet du vad god kreditprövning är? Kreditsed bla

Håll dig till saken istället för anmärka om skiljetecken.System fel med ränta o inlåningsränta lagändring på gång lär dig något i stället för att sitta här o mästra.Du kan ingenting vet ingenting. Vad är ditt yrke? Vet du vad god kreditprövning är? Kreditsed bla
Du kanske ska sluta mästra?

Den här månaden har jag fått uppskov med halva hyran. Jag får betala ikapp nästa. Det innebär att det blir 1.5 hyra nästa månad. OM det skulle bli så att min löneutmätning hinner komma igång till nästa månad. Tar Kronofogden hänsyn till detta då, så jag får behålla för 1.5 hyror. Finns mejlkonversation mellan mig och värden med överenskommelsen. Någon som har FAKTA och inte bara gissningar då detta är väldigt viktigt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp