Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Det kan vara utsatt ibland, även om jag inte är fogde. Det blir lite varierande. Finns ju en del som är ganska trött på sitt jobb och inte gärna hittar saker att utmäta, då blir det ju mindre konflikt
Kan väll inte vara så svårt att göma saker som utmäts, om det går så längt. nu äger jag inte mycket av värde, men om jag vet att utmätning börjar närma sig så är det ganska enkelt att stuva undan det som kan tänkas försvinna och som jag vill behålla.

24 Storage kostar 1kr/månad att hyra första månaden sen 209kr andra månaden och så länge man behöver.

Kan enkelt swisha 210kr till en kompis som sätter ett förråd på sitt namn i närheten och så sätter jag bara in dom grejerna jag vill ha kvar där. Sen är utmätarna varmt välkomna hem till mig.

Inte så konstigt om jag vill ha kvar ex mikro, hörlurar, dator, airfryer, vissa kläder som krävs i arbete. Bankerna har redan rånat mig 1000 ggr om i ränta på alla pengar jag äger. Att någon kommer hem till mig och snor mina saker också existerar inte i någon dimension. Kanske lämnar en brödrost dom får ta.

Kan väll inte vara så svårt att göma saker som utmäts, om det går så längt. nu äger jag inte mycket av värde, men om jag vet att utmätning börjar närma sig så är det ganska enkelt att stuva undan det som kan tänkas försvinna och som jag vill behålla.

24 Storage kostar 1kr/månad att hyra första månaden sen 209kr andra månaden och så länge man behöver.

Kan enkelt swisha 210kr till en kompis som sätter ett förråd på sitt namn i närheten och så sätter jag bara in dom grejerna jag vill ha kvar där. Sen är utmätarna varmt välkomna hem till mig.

Inte så konstigt om jag vill ha kvar ex mikro, hörlurar, dator, airfryer, vissa kläder som krävs i arbete. Bankerna har redan rånat mig 1000 ggr om i ränta på alla pengar jag äger. Att någon kommer hem till mig och snor mina saker också existerar inte i någon dimension. Kanske lämnar en brödrost dom får ta.

Lägg gärna energi på att gömma din mikrovågsugn du..

Det är inte supersvårt att märka när saker är utflyttade. Det går att lösa med att återkomma vid senare tillfälle utan att berätta innan bara, så det går att lösa. Ingen skulle få för sig att utmäta en Micro...

Hade någon för kanske ett år sedan, en sån här livets hårda skola figur, som hade försökt bära ut sin rätt dyra nya tv men snavat i trappen och tappat den så den gick sönder. Hade ingen hemförsäkring minns jag, och vi tog ändå med det vi hade tänkt, som vi visste skulle finnas där.

Hej! Jag är ny här på forumet. Men är lite i kris så tänkte be om lite tips på vad man kan göra för att på ett snabbt och enkelt sätt tjäna 100-500 kr för att klara sig fram till löning. Går såklart googla också men tänkte jag ändå vill se vad just ni har för tips eller om ni har gjort något som kanske funkat förrut. Alla tips uppskattas =)

Att låna av någon nära är tyvärr inget jag kan göra.

Ha en fin dag!

Hej! Jag är ny här på forumet. Men är lite i kris så tänkte be om lite tips på vad man kan göra för att på ett snabbt och enkelt sätt tjäna 100-500 kr för att klara sig fram till löning. Går såklart googla också men tänkte jag ändå vill se vad just ni har för tips eller om ni har gjort något som kanske funkat förrut. Alla tips uppskattas =)

Ha en fin dag!
Ta en promenad, ta med en påse o plocka pant :D

Ha en fin dag!
Sälj saker, många bäckar små.
Tradera, marketplace.

Fan mitt gym medlemskap gick ut i helgen. Brukar alltid betala med friskvårdsbidraget men det är tomt nu. Nån som vet om Nordic wellness tar kreditupplysning?

Heja Finland! Gud vad det skulle rädda många om vi gjorde likadant:

”Blancolånräntan är begränsad i Finland till 20 procent sedan 2019 – ungefär hälften av det svenska blancotaket på 40 procent som infördes 2018. Och i höst kommer den sänkas till 15 procent enligt lag.”

Antalet personer med officiell betalningsanmärkning, en så kallad prick i registret, har krympt sedan Finland införde det låga taket, skriver SVT.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp