- Meddelanden
- 4 158
- Mottagna reaktioner
- 4 064
- Poäng
- 2 617
Kan väll inte vara så svårt att göma saker som utmäts, om det går så längt. nu äger jag inte mycket av värde, men om jag vet att utmätning börjar närma sig så är det ganska enkelt att stuva undan det som kan tänkas försvinna och som jag vill behålla.Det kan vara utsatt ibland, även om jag inte är fogde. Det blir lite varierande. Finns ju en del som är ganska trött på sitt jobb och inte gärna hittar saker att utmäta, då blir det ju mindre konflikt
24 Storage kostar 1kr/månad att hyra första månaden sen 209kr andra månaden och så länge man behöver.
Kan enkelt swisha 210kr till en kompis som sätter ett förråd på sitt namn i närheten och så sätter jag bara in dom grejerna jag vill ha kvar där. Sen är utmätarna varmt välkomna hem till mig.
Inte så konstigt om jag vill ha kvar ex mikro, hörlurar, dator, airfryer, vissa kläder som krävs i arbete. Bankerna har redan rånat mig 1000 ggr om i ränta på alla pengar jag äger. Att någon kommer hem till mig och snor mina saker också existerar inte i någon dimension. Kanske lämnar en brödrost dom får ta.